بهترین شاسی بلند‌های بازار آمریکا

بهترین شاسی بلند‌های بازار آمریکا

از سال ۲۰۱۴ که اولین نسل آن معرفی شد یکی از نخستین محصولات لوک این بخش بوده است. برای آن‌هایی که تشنه قدرت هستند؛ پیشرانه تریم آ ام گ این محصول یعنی GLA ۴۵ حدود ۴۰۰ اسب بخار خروجی دارد.

کد خبر : ۹۶۶۹۱
بازدید : ۲۶۳۹
مازیار دانیالی | در مطلب امروز لیستی از بهترین‌های کلاس SUV با مدل ۲۰۲۱ در بازار آمریکا را آماده کرده ایم که براساس نظرسنجی میدانی و همچنین بررسی‌های کارشناسان مطرح خودرویی در این کشور شکل گرفته است.

نکته جالب در مورد این گزارش، حضور فعال برند‌های خارجی در رقابت با جنرال موتورز، فورد و دیگر کمپانی‌های آمریکایی است.

هیوندای ونیو

بهترین مینی اس یو ویی
هیوندای ونیو
قیمت پایه: ۱۸۷۵۰ دلار

این کره‌ای محبوب دارای آشپن استاندارد ایمنی شامل ترمز اضطراری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط است. در بخش پیشرانه آن نیز از نمونه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر با ۱۲۱ اسب بخار خروجی استفاده شده است.
فوردبرانکواسپرت

بهترین ساب- کامپکت
فورد برانکو اسپرت
قیمت پایه: ۲۷۲۱۵ دلار

برانکو از منظر آپشن در تمامی بخش‌ها محصولی بسیار متنوع محسوب می‌شود. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر، موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۲۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۷۷ پوندفوت و ... ریشه‌های کلاسیک این خودرو نیز جذاب‌ترین بخش شخصیت آنرا شکل داده است.
مرسدس بنز جی ال ای

بهترین ساب-کامپکت لوکس
مرسدس بنز جی ال اِی
قیمت پایه: ۳۶۲۳۰ دلار

از سال ۲۰۱۴ که اولین نسل آن معرفی شد یکی از نخستین محصولات لوک این بخش بوده است. برای آن‌هایی که تشنه قدرت هستند؛ پیشرانه تریم آ ام گ این محصول یعنی GLA ۴۵ حدود ۴۰۰ اسب بخار خروجی دارد.

تریم پایه یعنی GLA ۲۵۰ از پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۱ اسب بخاری و سامانه تمام چرخ محرک (آپشن) استفاده می‌کند. GLA ۳۵ AMG نیز از موتور توربو ۳۰۲ اسب بخاری استفاده می‌کند.
نیسان روگ

بهترین اس یو ویی کامپکت
نیسان روگ
قیمت پایه: ۲۵۸۲۰ دلار

زیر درپوش موتور این شاسی بلند، نمونه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاوری معادل همین عدد قرار گرفته است.
مرسدس بنز GLB

بهترین کامپکت لوکس
مرسدس بنز GLB
قیمت پایه: ۳۸۰۵۰ دلار

تریم GLB۲۵۰ از پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۱ اسب بخاری با گشتاور ۲۵۸ پوندفوت استفاده می‌کند. در ادامه GLB۳۵ از پیشرانه ۳۰۲ اسب بخاری با گشتاور ۲۹۵ پوندفوت و دستیار اختصاصی MBUX بهره می‌برد. این خودرویی بسیار خوش قیمت در کلاس خود است که بهترین انتخاب برای خانواده محسوب می‌شود.
کیاسورنتو

بهترین میان سایز با ۲ ردیف صندلی
کیا سورنتو
قیمت پایه: ۲۹۳۹۰ دلار

در تریم‌های پالای این محصول از نمایشگر لمسی ۱۰.۳ اینچی ویژه سیستم سرگرمی استفاده شده، اما در تریم پایه این نمایشگر ۸ اینچی است. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو آپشن استاندارد محسوب می‌شود.

در بخش پیشرانه از نمونه ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری استفاده شده، اما تریم توربو نیز با ۲۸۱ اسب بخار خروجی قابل سفارش است. سامانه تمام چرخ محرک نیز برای مشتریان برابر با ۱۸۰۰ دلار آب می‌خورد.
آئودی کیو8

بهترین میان سایز ۲ ردیف صندلی لوکس
آئودی کیو ۸
قیمت پایه: ۶۸۲۰۰ دلار

این تحفه آلمانی از نمایشگر اطلاعات کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی استفاده می‌کند. در بخش پیشرانه نیز یک توربوی ۳ لیتری ۶ سیلندر قرار گرفته که ۳۳۵ اسب بخار خروجی و ۳۶۹ پوندفوت گشتاور دارد تا همه چیز کف خیابان مشخص شود!

سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد. اگر این عملکرد پیشرانه برای مشتریان کافی نباشد می‌توانند نمونه SQ۸ را سفارش دهند که از ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر با ۵۰۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند.
کیاتلوراید

بهترین میان سایز ۳ ردیف صندلی
کیا تلوراید
قیمت پایه: ۳۲۱۹۰ دلار

محصولی فوق العاده خوش قیمت برای بازار آمریکا است که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با ۲۸۱ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. نمایشگر ۸ اینچی لمسی سیستم سرگرمی در حالت استاندارد و نمونه ۱۰.۳ اینچی در حالت آپشن ارائه می‌شود.

در بخش ایمنی نیز ترمز اضطراری اتوماتیک، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده و کروز کنترل تطبیقی آپشن استاندارد محسوب می‌شوند.
لینکلن ایویتر

بهترین میان سایز ۳ ردیف صندلی لوکس
لینکلن ایویتر
قیمت پایه: ۵۱۵۷۰ دلار

یکی از زیباترین‌های کلاس شاسی بلند در بازار جهانی است. یک هتل لوکس متحرک که از صندلی قابل تنظیم ۳۰ جهته، سیستم صوتی با ۲۸ اسپیکر و ... بهره می‌برد. در بخش پیشرانه از نمونه توربودوقلو ۶ سیلندر و یا همین پیشرانه در ترکیب با یک موتور الکتریکی و باتری لیتیوم-یون استفاده می‌شود.
شورلت تاهو

بهترین فول سایز
شورلت تاهو/سابربن
قیمت پایه: ۴۹۶۰۰ و ۵۲۳۰۰ دلار

اینجا تنوع زیادی در بخش پیشرانه وجود دارد، اما نمونه ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر و همچنین ۳ لیتری توربودیزل از بهترین‌ها هستند. زیبا و مستحکم بهترین توصیف برای این قهرمانان درشت اندام محسوب می‌شود.
مرسدس GLS

بهترین فول سایز لوکس
مرسدس بنز GLS
قیمت پایه: ۷۶۰۰۰ دلار

مدل‌های ۴۵۰ و ۵۸۰ بهترین‌های این کلاس برای مشتریان هستند، اما اگر قدرت بیشتری مد نظر مشتری باشد تریم AMG GLS ۶۳ را پیشنهاد می‌دهند و در نهایت AMG GLS ۶۰۰ که یک سوئیت لوکس آلمانی محسوب می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید