آتش سوزی تنگه هایقر فیروزآباد

آتش سوزی تنگه هایقر فیروزآباد

متاسفانه سه نفر از عشایر منطقه نیز که برای کمک به مهار آتش در منطقه حضور یافته بودند به دلیل قرار گرفتن به دلیل شدن جریان باد و قرار گرفتن در محلی که امکان فرار برای آن‌ها فراهم نبوده در اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۹۶۷۶۶
بازدید : ۳۵۲۸

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: آتش سوزی منطقه هایقر شهرستان فیروزآباد که شب گذشته مهار شده بود، با شعله ور شدن مجدد آن منجر به کشته شدن سه نفر از عشایر منطقه شد.

حسین آرگیو، افزود: به رقم اینکه آتش دیشب در مناطق صعب العبور روی داده بود با تلاش‌های نیرو‌های مردمی و سایر نیرو‌های امدادی مهار شد، اما امروز با شدت گرفتن وزش باد بار دیگر شعله‌های آن منطقه را درنوردید.

وی ادامه داد: به دنبال تقاضای کمک، هم‌اینک نیرو‌های مردمی، اداری، بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر در منطقه حاضر شده و مشغول مهار آتش هستند.

او اظهار داشت: همچنین سه فروند بالگرد نیز از سوی ارتش، هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شده است. فرماندار فیروزآباد ادامه داد: همچنین به دستور استاندار فارس شهرستان‌های فراشبند، کوار، کازرون، قیر و کارزین و ارسنجان نیز برای کمک به مهار آتش وارد عمل شده و کمک‌هایی را به محل آتش سوزی اعزام کرده‌اند.

آرگیو افزود: متاسفانه سه نفر از عشایر منطقه نیز که برای کمک به مهار آتش در منطقه حضور یافته بودند به دلیل قرار گرفتن به دلیل شدن جریان باد و قرار گرفتن در محلی که امکان فرار برای آن‌ها فراهم نبوده در اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند و یک مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی، ضمن تسلیت فوت شهادتگونه این سه هم وطن که با فداکاری برای مهار آتش و کمک به حفظ منابع طبیعی جان خود را از دست دادند تصریح کرد: علت وقوع آتش سوزی و میزان خسارت‌های احتمالی نیز پس از اطفای کامل حریق اظهار نظر خواهد شد.

شهرستان گرمسیری فیروزآباد در حدود ۱۲۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید