واکنش‌ها به خداحافظی سعید معروف از والیبال

واکنش‌ها به خداحافظی سعید معروف از والیبال

ساعاتی پس از خداحافظی سعید معروف از مسابقات ملی والیبال، رسانه‌ها خبر دادند که او توکیو را به مقصد آمریکا ترک کرده است. البته هنوز مشخص نیست که او برای مسافرت به ایالات متحده رفته، یا به قصد مهاجرت و ماندن در این کشور این سفر را انجام داده است.

کد خبر : ۹۶۷۹۷
بازدید : ۳۲۶۷
فرادید | سعید معروف پس از ۲۰ سال از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد. البته این خداحافظی با شکست تلخ ایران برابر ژاپن و حذف از المپیک همراه شد و واکنش رسانه‌ها و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت.

به گزاش فرادید؛ پس از شکست ۳ بر ۲ ایران برابر ژاپن، سعید معروف با چشمان اشک بار زمین مسابقه را ترک کرد. اما شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این چشمان اشک بار نشانه‌ای از خداحافظی تلخ معروف از مسابقات ملی والیبال باشد.

اما سعید معروف در صفحه اینستاگرام اش پیام خداحافظی منتشر کرد و گفت که برای همیشه از تیم ملی والیبال رفته است.
او نوشت: هر چند دوست داشتم که تو سکوت از والیبال خداحافظی کنم ولی خوب، زمان خوبیه واسه صحبت. به زودی میبینمتون."
معروف نگفت که چه عاملی باعث شده تا سکوت اش را بشکند. اما آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال گفته که هیچ مورد خاصی وجود نداشته و اتفاقی رخ نداده بود.
البته برخی از دوستان نزدیک سعید معروف می گویند که او پیش از آغاز مسابقات المپیک، عزم خود را برای خداحافظی پس از رقابت ها جزم کرده بود. اما شکست والیبال ایران در توکیو، این خداحافظی را به کام او تلخ کرد.
شهرام محمودی، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال در این رابطه گفته که «من می‌دانستم که سعید قرار است بعد از المپیک از تیم ملی خداحافظی کند چون دو روز قبل از اینکه تیم راهی مسابقات شود با او صحبت کرده بودم. خیلی امیدوار بودم که با شرایط بهتری خداحافظی کند و تیم از گروه خود بالا برود.»
واکنش‌ها به خداحافظی سعید معروف از والیبال

سعید معروف؛ از ژاپن به آمریکا

ساعاتی پس از خداحافظی سعید معروف از مسابقات ملی والیبال، رسانه‌ها خبر دادند که او توکیو را به مقصد آمریکا ترک کرده است. البته هنوز مشخص نیست که او برای مسافرت به ایالات متحده رفته، یا به قصد مهاجرت و ماندن در این کشور این سفر را انجام داده است.

خوش‌خبر سرپرست تیم والیبال ایران در این رابطه می‌گوید که از حال و هوای سعید معروف این طور برمی‌آمد که او رفت که دیگر به تیم ملی برنگردد.

او همچنین گفته که من به دلیل نزدیکی و کار کردن در سال‌های سال با معروف دلم نیامد پس از حذف و در این شرایط شخصا از او سوال کنم. اما آن طور که معلوم است ترک اردوی تیم ملی و سفر معروف از توکیو به امریکا برگشتی به تیم ملی نخواهد داشت.
هر چند خوش خبر امیدوار است که پس از کاهش التهاب، معروف تصمیم خود را تغییر دهد. اما شهرام محمودی معتقد است که سعید معروف از تصمیم اش باز نمی‌گردد.

واکنش‌ها به خداحافظی سعید معروف از والیبال
واکنش‌ها به خداحافظی سعید معروف

همزمانی خداحافظی سعید معروف با سفرش به آمریکا، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. البته بیشتر این واکنش‌ها با تحسین و تمجید از سعید معروف همراه بوده است. بیشتر کاربران معتقدند که سعید معروف تمام زندگی اش را وقف والیبال و تلاش برای پیروزی تیم ملی کرده است، از این رو خداحافظی او برای مردم تلخ است.

کاربری در این رابطه نوشت: «حتما باید با سعید معروف مهربان باشیم مثل یک قهرمان قدرش را بدانیم او جادوگر سال‌های افتخار والیبال ایران در زیر تور بود.»

برخی از فعالان رسانه‌ای نیز معتقدند که بسیاری از موفقیت‌های والیبال ایران، در زمان حضور او به ثبت رسیده است. از این رو فدراسیون باید در تدارک مراسم خداحافظی آبرومند برای سعید معروف باشد.

البته در این میان برخی از بازیکنان تیم ملی والیبال نیز می‌گویند که سعید معروف باید به تیم ملی برگردد و پس از گفتن یک جام در رقابت‌های جهانی و یا آسیایی خداحافظی کند.

پوریا فیاضی گفته که «مو‌هایی که روی سر معروف سفید شده بیشترآن به خاطر والیبال بوده است و زندگی‌اش را برای تیم ملی گذاشته است. دوست دارم که معروف ادامه دهد و بعد از کسب یک کاپ یا یک مدال جهانی و یا آسیایی کار خودش را پایان دهد.»
۰
نظرات بینندگان
  • ویشکا رستمی نیا ارسالی در

    خداحافظ کاپیتان سربلند

  • عقاب آسمانها ارسالی در

    جناب سعید معروف فقط میتوانم بگویم که در تمام سال ها چه گذشته چه حال چه اینده ایران بدون شما هیچ هست
    به شخصه از شما ممنونم بابت این همه سال تلاش و کوشش برای قهرمانی کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید