آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۱

وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ مردادماه را ۵۶۸ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۷۱۵۴
بازدید : ۳۷۷۰
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ مردادماه ۵۶۸ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۹۶ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۹۳۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۶۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۶۴۷ هزار و ۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷ هزار و ۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۶ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۹۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۴ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۲۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۴۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۷ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲۶۲ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٧٠٠ هزار و ٦٠٧ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۰۵ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۹۱۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ٢٢٨ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ٣٣٦ هزار و ٦٦٩ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ١٨٤ میلیون و ٤٣٥ هزار و ٥٢٦ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ٦٣٥ هزار و ٦٣٦ نفر (٦١٤ نفر)

۲. برزیل ٥٦٦ هزار و ١١٣ نفر (۹۸۸ نفر)

۳. هند ۴۲۹ هزار و ۱۸۳ نفر (٥١٩ نفر)

۴. مکزیک ٢٤٤ هزار و ۹۳۵ نفر (٥٤١ نفر)

۵. پرو ۱۹۷ هزار و ۱۰۲ نفر (۷۳ نفر)

۶. روسیه ۱۶۶ هزار و ۴۴۲ نفر (٧٩٩ نفر)

۷. بریتانیا ١٣٠ هزار و ۵۰۳ نفر (۱۴۶ نفر)

۸. ایتالیا ١٢٨ هزار و ۲۷۳ نفر (۳۱ نفر)

۹. کلمبیا ١٢٢ هزار و ۷۶۸ نفر (۱۶۷ نفر)

۱۰. فرانسه ١١٢ هزار و ۳۵۶ نفر (۶۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید