قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۳۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۳۰

امروز ۳۰ مردادماه قیمت بیت کوین با ۳.۷۴ درصد افزایش نرخ به ۴۸,۹۸۴ معادل ۱,۳۵۶,۱۱۸,۸۴۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۳۸۵
بازدید : ۱۵۱۲
فرادید | بیت کوین صعودی شد. قیمت بیت کوین امروز ۳۰ مردادماه با ثبت افزایش ۳.۷۴ درصد به ۴۸,۹۸۴ معادل ۱,۳۵۶,۱۱۸,۸۴۲ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲۱.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۷۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۴.۹۸ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۴.۳۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد رشد کرده است و برای اولین بار از ماه می (خرداد) تا کنون مرز ۴۸ هزار دلار را شکست. بر اساس داده‌های CoinDesk ۲۰، بیت کوین با ۴۸ هزار و ۷۴۸ دلار معامله شد.

به گفته کنستانتین آنیسیموف، مدیر اجرایی صرافی ارز‌های دیجیتال، CEX.IO، افزایش قیمت اخیر هنوز نشان دهنده جهش گسترده نیست. با این حال، او گفت که اگر خریداران بیشتری وارد بازار شوند قیمت از سطح ۵۰ هزار دلار فراتر ببرند، حتی می‌توان دیوانگی ایجاد کرد تا قیمت را به سمت ۵۵ هزار دلار هدایت کند.

آنیسیموف گفت: «در حال حاضر مقاومت اصلی بعدی در منطقه ۵۰ هزار دلاری است.»

ریزش اخیر بازار، امید‌ها را در دل بسیاری از سرمایه‌گذاران کشت، اما شروع دوباره روند صعودی و رشد بیت‌کوین تا ۴۸ هزار دلار ثابت کرد که روند صعودی طولانی مدت از بین نرفته است. همه عقیده دارند فراگیری بازار رمزارز‌ها در سراسر دنیا اجتناب ناپذیر است و این موضوع می‌تواند باعث رشد مستمر قیمت شود.

با توجه به حجم معاملات در چند روز گذشته و داده‌های زنجیره‌ای و گزارش کوین‌دسک به نظر می‌رسد نهنگ‌ها بیت‌کوین خریدند. شرکت کوین‌دسک گزارش داده که امروز غول‌ها صنعت بانکی جی‌پی‌مورگان و ولز فارگو برای مشتریان ویژه‌ی خود بیت‌کوین خریدند.

در اوایل ماه جولای مدیرعامل چی‌پی‌مورگان گفت: مشتریان ثروتمند ما بیت‌کوین را به عنوان یک دارایی نگه‌داری می‌کنند و هر روز تقاضا برای این ارز بیشتر می‌شود. بانک جی‌پی‌مورگان یکی از معدودترین بانک‌هایی است که ابزار سرمایه‌گذاری غیرمستقیم بر ارز‌های دیجیتال را در اختیار مشتریانش می‌دهد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda می‌گوید: «در حال حاضر سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در سهام احتیاط می‌کنند و این باعث می‌شود ارز‌های رمزنگاری شده بسیار جذاب به نظر برسند.» به گفته مویا، وال استریت به نظر نمی‌رسد نگران کاهش قیمت هفته آینده باشد که به خروج ارز‌های رمزپایه کمک می‌کند.

او افزود: «اگر حرکت صعودی همچنان در جای خود باقی بماند و هفته آینده، رئیس فدرال رزرو پاول آب سردی را برای خرید دارایی‌های کم حجم می‌ریزد، و همین اتفاق می‌تواند بیت کوین را تا پایان هفته آینده به ۵۲ هزار و ۵۰۰ دلار برساند.»
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید