قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ شهریور ماه با ثبت کاهش ۱.۶۱ درصد به ۴۹,۰۸۴ معادل ۱,۳۵۹,۰۳۹,۵۳۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۵۶۶
بازدید : ۱۴۶۱
فرادید | علیرغم کاهش ۱.۶۱ درصدی نرخ بیت کوین، اما همچنان این رمزارز محبوب در کانال ۴۹ هزاردلار قرار دارد. امروز ۲ شهریور ماه قیمت بیت کوین به ۴۹۰۸۴ معادل ۱,۳۵۹,۰۳۹,۵۳۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۴.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت)، درست پس از آنکه ایلان ماسک از بیت کوین به خاطر استفاده بیش از حد از انرژی هنگام استخراج انتقاد کرد و سرکوب‌های پی در پی در چین آغاز شد، بیت کوین تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفت.

در هفته‌های بعد، این ارز بیش از ۲۰۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و مدتی در همان منطقه باقی ماند. اما پس از آخرین سقوط آن به زیر ۳۰۰۰۰ دلار در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، وضعیت به شدت تغییر کرد.

به طوریکه این ارز رمزپایه توانست تاحدودی نقاط از دست رفته خود را بازیابد و به بالای ۴۰۰۰۰ دلار برسد و همچنان به روند صعودی خود ادامه داد. این حرکت تا جایی ادامه یافت که بیت کوین موفق شد سرانجام سطح مقاومت روانی ۵۰ هزار دلاری را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمتی بالای ۴۹۰۰۰ دلار ترید می‌شود و سرمایه بازار آن به ۹۵۰ میلیارد دلار نزدیک شده است. اگر تاریخ تکرار شود، احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد عبور قیمت بیتکوین از سطح ۲۲۰ هزار دلار خواهیم بود.

بیت کوین این قابلیت را دارد تا با افزایشی ۵.۵ برابری مواجه شود. در ماه جاری شاخص‌هایی که پیش بینی صعود بیت کوین را کنند کم نبوده اند و وضعیت بنیادین شبکه هم وضعیت امیدوار کننده‌ای دارد. ارک دیویس، فعال بازار رمزارز‌ها پیش‌بینی کرده که در این چرخه بیت‌کوین ۳ برابر شده و قیمت آن ۶ رقمی خواهد شد.

تحلیلگر کردیبول کریپتو، اما نسبت به نزدیک شدن بیت‌کوین به مقاومت هشدار می‌دهد و می‌گوید احتمالا در محدوده ۵۲ تا ۶۰ هزار دلاری شاهد یک اصلاح باشیم.

هفته گذشته، تحلیلگر پلن‌بی پیش‌بینی کرده بود که بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ وارد کانال ۱۰۰ هزار دلاری خواهد شد. او پیش از این هم اعلام کرده بود که در نیمه دوم سال میلادی شاهد روند صعودی بیت‌کوین خواهیم بود که این اتفاق افتاده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید