هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، ازامروز ۲ شهریور تا آخر هفته جاری در نوار شرقی کشور وزش باد شدید ادامه دارد همچنین در این مدت دمای هوا نیز در نیمه غربی کشور به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

کد خبر : ۹۷۵۸۷
بازدید : ۲۲۳۳
فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۲ شهریور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط کرمان، ارتفاعات و شمال هرمزگان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق فارس، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ روز چهارشنبه دراستان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده مورد انتظار است. با این حال جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم می‌شود.

از امروز تا آخر هفته جاری در نوار شرقی کشور وزش باد شدید ادامه دارد همچنین در این مدت دمای هوا نیز در نیمه غربی کشور به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

از بعدازظهر فردا تا جمعه به سبب افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق، پدیده خیزش گرد و خاک در برخی ساعات برای استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست. همچنین از پنجشنبه بعدازظهر تا جمعه بخش‌های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید