فیلم سلفی پسر ۱۵ ساله از قتل پدر و مادربزرگش

فیلم سلفی پسر ۱۵ ساله از قتل پدر و مادربزرگش

قاتل ۱۵ ساله هنگام به قتل رساندن پدر و مادربزرگ، فیلم سلفی گرفته بود. این فیلم که راز قتل را برملا می‌کرد نشان می‌داد او حتی در لحظه کشتن بی‌رحمانه پدر لبخند به لب دارد!

کد خبر : ۹۷۶۰۷
بازدید : ۸۷۶۲
فرادید | پسر ۱۵ ساله‌ای که پدر و مادربزرگش را به قتل رسانده بود از لحظه این کشتار خانوادگی‌اش فیلم سلفی گرفته بود. موبایل پسر که کشف شد، فیلم هم پیدا شد و قاتل نوجوان توسط ماموران پلیس در شمال کشور دستگیر شد.

به گزارش فرادید؛ بامداد پنجشنبه گذشته بود که زبانه کشیدن شعله‌های یک منزل مسکونی در شهرک مهرگان مشهد باعث شد مردم با امدادگران آتش نشانی تماس‌ بگیرند. امدادگران بعد از حضور در محل خاموش شدن آتش، با جسد سوخته دو نفر روبرو شدند.

در ابتدای ماجرا، اوضاع عادی به نظر می‌رسید. انگار که دونفر قصد پایان دادن به زندگی خود را داشته و اقدام به خودکشی کرده بودند اما هنوز هم ابهاماتی در این مرگ مشکوک وجود داشت.

پس از کشف جسد‌های سوخته شده و مشکوک بودن ماجرا، پای ماموران و قاضی ویژه قتل هم به خانه‌ای که در بلوار شهید کشمیری بود، باز شد.

قاتل ۱۵ ساله و سلفی مرگ!

دکتر حسن زرقانی، قاضی ویژه قتل، وارد خانه مقتولان می‌شود و به بررسی اولیه ماجرا می‌پردازد. اما در همان ابتدا به چگونگی وقوع آتش سوزی مشکوک می‌شود. او بلافاصله به کاراگاهان دستور می‌دهد تا به تحقیق درباره افراد خانواده بپردازند.

احتمال وقوع قتل خانوادگی بود که ذهن قاضی زرقانی را مشغول کرده بود. پس از انجام بررسی‌ها و فرستادن جسد‌ها برای کالبدشکافی، مشخص شد که اجساد سوخته متعلق به زنی ۷۵ ساله و مردی ۴۵ ساله بوده که مادر و پسر بوده اند.

معاینات پزشکی جنایت هولناکی را برملا می‌کرد. نتایج این معاینات خبر از وقوع یک قتل بی رحمانه می‌داد.

مشخص شد از زمان وقوع آتش سوزی پسر ۱۵ ساله مرد مقتول، به طور ناگهانی گم شده بود. همین امر فرضیه‌هایی درباره قاتل بودن او به وجود می‌آورد. فرضیات قاضی ویژه قتل عمد، درباره وقوع یک جنایت خانوادگی باعث شد تا قاضی زرقانی دستور دستگیری این نوجوان را به همه مراکز انتظامی در سراسر کشور صادر کند.

پس از تحقیقات گسترده ماموران برای شناسایی مخفیگاه پسر ۱۵ ساله، سرنخ‌هایی از حضور «احسان-الف» در یکی از شهر‌های شمالی کشور به دست آمد. نوجوان شناسایی شد و با دستورات محرمانه مقام قضایی، به مشهد منتقل شد.

تحقیقات برای روشن شدن پرونده شروع شد و ماموران به بررسی گوشی همراه پسر نوجوان پرداختند. بررسی‌های اولیه در گوشی تلفن همراه نشان داد که پسر در حال خفه کردن پدرش، فیلم سلفی گرفته است.

مورد عجیب‌تر درمورد سلفی‌ها و ویدیو‌های گرفته شده، این بود که پسر ۱۵ ساله در لحظه کشتن بی‌رحمانه پدر، لبخند به لب داشت و خوشحال بوده است.

اعتراف هولناک پسر به قتل پدر و مادربزرگ

طبق گفته‌های ماموران پرونده احسان الف، این نوجوان به شیشه معتاد بوده است. او در همان بازجویی‌های اولیه به قتل پدر ۴۵ ساله و مادربزرگ ۷۵ ساله‌اش اعتراف می‌کند و آزارو اذیت‌های پدرش را علت قاتل شدنش می‌داند.

پسر ادعا می‌کند که پدرش را به خاطر آزار و اذیت‌هایی که داشته با پیراهن خود مقتول خفه کرده است. پس از ضبط تصاویر از این جنایت هولناک، احسان الف پس از قتل پدر به سراغ مادربزرگ می‌رود و پس از کشتن مادربزرگش، اجساد آن‌ها را داخل خانه آتش می‌زند و خانه هم به دنبال این حادثه دچار آتش‌سوزی می‌شود.

تحقیقات بیشتر درباره ریشه این جنایت تکان‌دهنده و چگونگی وقوع این ماجرای وحشتناک توسط نوجوان ۱۵ ساله معتاد به شیشه ادامه دارد و مقام قضایی، دستورهای محرمانه‌ای را نیز برای واکاوی و کالبدشکافی این جنایت هولناک، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی صادر کرده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید