قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۳ شهریور ماه با ۱.۹۷ درصد کاهش به ۴۸,۰۸۰ دلار معادل ۱,۳۶۴,۷۴۰,۹۷۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۶۲۱
بازدید : ۲۷۰۰
فرادید | بیت کوین ریزش کرد. امروز ۳ شهریورماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۹۷ درصد به ۴۸,۰۸۰ دلار معادل ۱,۳۶۴,۷۴۰,۹۷۱ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰۵.۲۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۳۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۵.۲۳ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۵.۷۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

از روز جمعه و کاهش قیمت تا مرز ۴۶۰۰۰ دلار، گاو‌های بیت کوین در بازار قدرت زیادی داشته اند. آن‌ها در روز‌های آخر هفته این ارز دیجیتال را به سمت سطوح بالاتر سوق دادند و بیت کوین کمتر از ۲۰۰ دلار تا رسیدن به مقاومت مهم ۵۰۰۰۰ دلاری فاصله داشت.

در حالی که در ابتدا این ارز با چندین تلاش ناموفق روبرو شد، ولی در نهایت ۵۰۰۰۰ دلار شکسته شد. همانطور که دیروز گزارش کردیم، بیت کوین این سطح را بازیابی کرده و به بالاترین سطح سه ماهه اخیر یعنی حدود ۵۰۵۰۰ دلار رسید.

مدتی در آنجا ماند و با روی کار آمدن مجدد خرس‌ها این دارایی به سمت پایین ریزش کرد. در عرض چند ساعت، BTC حدود ۱۶۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۴۹۰۰۰ دلار رسید.

بیل باروچ (Bill Baruch)، رئیس شرکت Blue Line Capital روز دوشنبه ۲۳ آگوست (۱ شهریور) در گفتگو با Trading Nation CNBC، عنوان کرد که برای ورود به بازار در سطح فعلی باید بسیار احتیاط کرد. باروچ همچنین در این باره افزود که همچنان به هولد بیت کوین ادامه می‌دهد، اما با عقب نشینی قیمت بیت کوین به سطح ۴۵۰۰۰ دلاری، مقداری از دارایی خود بفروش رسانده است.
مرز ۴۵,۰۰۰ دلاری به عنوان یک سطح اصلاحی مهم در بین کف قیمتی ماه ژوئن در ۲۹,۰۰۰ دلار و سقف قیمت ماه آوریل ۶۴,۰۰۰ دلار عمل می‌کند. علاوه بر آن، این سطح همچنین به عنوان اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در نمودار بزرگ‌ترین رمزارز بازار شناخته می‌شود.

برخی کارشناسان اعلام می‌کردند باز هم، فضای بسیار خوبی برای حضور در بازار ارز‌های دیجیتالی است، اما سرمایه گذاری نکنید فقط به این دلیل که ۵۰، ۰۰۰ دلار را در سرتیتر خبر‌ها مشاهده می‌کنید. نقاط خود را انتخاب کنید و به برنامه بازی خود پایبند باشید.

همچنین تحلیل‌های درون شبکه توسط موسسه گلس ند نشان می‌دهد میزان فعالیت شبکه بیتکوین از زمان ریزش بازار در ماه می‌تاکنون نتوانسته است به قله جدیدی برسد حتی با وجود آنکه بیتکوین در ۳۰ روز اخیر بیش از ۴۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. این مساله نشان می‌دهد تمایل معامله گران به ویژه معامله گران با دید کوتاه مدت نسبت به بیتکوین بدبینانه‌تر و تمایل آن‌ها به سایر رمزارز‌ها بیشتر شده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید