روایت قتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری از زبان قاتل!

روایت قتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری از زبان قاتل!

پس از انتقال وحید به دادسرای امور جنایی تهران، جزئیات قتل فردین، ادمین پیج بهنوش بختیاری فاش شد. او گفته که از چندی قبل به رفتار‌های همسرش مشکوک شده و احتمال داده سارا با مدیر شرکت در ارتباط باشد. به همین جهت تصمیم به قتل فردین گرفته است.

کد خبر : ۹۷۶۶۳
بازدید : ۶۶۰۸
فرادید | اواسط مرداد ماه بود که پلیس استان مرکزی اعلام کرد قاتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را دستگیر کرده است. قاتل که در یک مرغداری در روستا‌های اطراف شهر اراک مخفی شده بود، با مذاکره فرمانده انتظامی این استان تسلیم شد. او حالا پرده از جنایت خود برداشته است.

به گزارش فرادید؛ خبر قتل فردین را نخستین بار بهنوش بختیاری در تیرماه منتشر کرد، اما دو روز بعد پلیس جزئیات دقیق تری از این حادثه ارائه داد. طبق اعلام پلیس، فردین، ادمین فن پیج بهنوش بختیاری با ضربه چاقو به قتل رسیده و جسد او نیز حوالی اتوبان خرازی رها شده بود.

پس از آن پلیس رد قاتل را تا منزل منشی شرکت فردین گرفت.

در این بررسی‌ها مشخص شد که همسر سارا، منشی شرکت مقتول، مرتکب این قتل شده است.

اما تلاش پلیس برای یافتن قاتل به جایی نرسید. در نهایت پس از ۲۸ روز، پلیس استان مرکزی خبر داد که قاتل فردین را در یک مرغداری بازداشت کرده است.

البته قاتل مسلح، حاضر به تسلیم خود نبود، که در نهایت سردار حسن مفخمی‌شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی وارد صحنه شد و پس از ۳ ساعت مذاکره، وحید را قانع کرد که تسلیم پلیس شود.

روایت قتل ادمین فن پیج بهنوش بختیاری از زبان قاتل!
فردین، ادمین پیج بهنوش بختیاری چگونه به قتل رسید؟

پس از انتقال وحید به دادسرای امور جنایی تهران، جزئیات قتل فردین، ادمین پیج بهنوش بختیاری فاش شد. او گفته که از چندی قبل به رفتار‌های همسرش مشکوک شده و احتمال داده سارا با مدیر شرکت در ارتباط باشد. به همین جهت تصمیم به قتل فردین گرفته است.

وحید می‌گوید تصمیم گرفتم برای اطمینان از ارتباط سارا ومدیر شرکتشان، فردین را ملاقات کنم، برای همین نقشه کشیدم. به مقتول زنگ زدم. گفتم می‌خواهم او را ببینم. ساعت حدودا پنج صبح بود که با او قرار گذاشتم. او را سوار خودروام کردم. به سمت آبشار در دریاچه چیتگر رفتیم. آنجا به خاطر کرونا بسته بود. من هم وارد بزرگراه خرازی شدم.

قاتل همچنین گفته که به انتهای بزرگراه خرازی رفتیم. خودرو را در گوشه‌ای متوقف کردم. با او حرف زدم. گفتم تو با همسر من در ارتباط هستی. سعی داشت انکار کند. خیلی خونسرد بود. می‌گفت هیچ ارتباطی میان من و سارا نیست، اما من مطمئن بودم. برای همین گوشی‌اش را قاپیدم. از او خواستم پیامک‌هایش را نشانم دهد. در میان پیامک‌ها، پیام‌های همسرم بود. انگار یادش رفته بود آن را پاک کند. دیگر هیچ چیز نفهمیدم. نتوانستم خودم را کنترل کنم.

او مدعی است که چندین مدال در رشته‌های بوکس و پرورش اندام دارد. وحید با فردین درگیر شده و در نهایت نیز جنایت رقم خورده است.

قاتل در مورد لحظه جنایت می‌گوید که مقتول کمی اضافه وزن داشت. وقتی گوشی‌اش را قاپیدم عکس‌هایش را هم نگاه کردم. عکس همسرم بود. برای همین در ماشین را باز کردم، چاقویم را برداشتم و چند ضربه به او زدم. بعد هم متواری شدم. به شهرستان رفتم.

متهم درباره علت مسلح بودن اش در اراک را آماده شدن برای قتلی دیگر اعلام کرده است.

او گفته که در آن مدت فکر کردم که سارا را هم باید بکشم. برای همین اسلحه کلاشینکف خریدم. داشتم با اسلحه در روستا راه می‌رفتم که مردم مرا دیدند. آن‌ها ترسیدند. من هم به مرغداری پناه بردم.

طبق اعلام مقام قضایی، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است.


همسر قاتل در مورد این جنایت چه گفته بود؟

سارا همسر قاتل و منشی شرکت فردین مدعی است که همسرش مرد شکاکی است و مدام به او سوء‌ظن داشته است. او تیرماه در اعتراف اش گفته بود من برای انجام کار‌های شرکت با مدیرعامل مراوداتی داشتم، اما شوهرم به من بدگمان شده بود. من هم ناچار شدم در این‌باره با مدیرعامل صحبت کنم. اما او بعد از شنیدن این موضوع عصبانی شد و گفت شوهرم حق ندارد به او تهمت بزند.

او گفته که با بالا گرفتن اختلافات شوهرم گفت دیگر نباید سر کار بروم. در این شرایط بود که از رئیسم خواستم با شوهرم صحبت کند و بگوید که رابطه ما کاری است.

در نهایت، روز حادثه شوهر سارا و مدیرعامل شرکت حوالی غرب تهران قرار گذاشتند تا با هم صحبت کنند، اما بعد از آن بود که دیگر از وحید خبری نشد و بعد خبر رسید که مدیرعامل شرکت به قتل رسیده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید