ادامه محرومیت استقلال، پرسپولیس و تراکتور

ادامه محرومیت استقلال، پرسپولیس و تراکتور

با تصمیمی که درباره نحوه ورود خارجی‌ها گرفته شده است، استقلال، پرسپولیس و تراکتور فعلا از جذب خارجی‌ها محروم هستند. تصمیم ما این بود که بازیکنان باکیفیت وارد فوتبال شوند.

کد خبر : ۹۷۶۷۶
بازدید : ۳۵۱۸

با وجود آزاد شدن جذب بازیکن و مربی خارجی از شروع فصل جدید، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید سه تیم پرطرفدار ایران به علت داشتن رای‌های قطعی در نهاد‌های بین‌المللی همچنان از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم هستند.

حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم ملی در برابر سوریه و قطعی شدن این موضوع برای بازی‌های آینده گفت: میزبانی بازی‌های آینده تیم ملی تضمین نشده است، اما تمام تلاش ما این است که از تمام بازی‌ها میزبانی کنیم.

ما در پنج بازی که شامل ۱۵ امتیاز می‌شود، حق میزبانی داریم و با توجه به نزدیکی سطح تیم‌ها، در مراحل پایانی حتی تفاضل گل هم تاثیرگذار است. قطعا میزبانی تاثیر زیادی در صعود تیم‌ها خواهد داشت.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه "ورزشگاه" درباره بررسی اجرای سیستم var در ایران گفت: بعد از بررسی شرکت‌های مورد تایید فیفا، فدراسیون فوتبال وارد بحث خرید نمی‌شود. این باشگاه‌ها و استادیوم‌ها هستند که باید خودشان را تجهیز کنند.
فدراسیون هم در این مرحله باید کار‌های زیادی انجام دهد. داوران باید یک دوره خیلی طولانی را سپری کنند. از طرفی ما باید خودمان یک سری تجهیزات داشته باشیم که داوران با آن کار کنند.
یک واقعیت وجود دارد که این سیستم ساده نیست. اگر زمان تکرار تصاویر بیش از حد شود، از کیفیت فوتبال کاسته می‌شود. باید زیر یک دقیقه و ۳۰ ثانیه بررسی تصاویر انجام شود. خیلی جالب است که شرکت‌های ژاپنی و کره‌ای با این همه فناوری جزو شرکت‌های مورد تایید فیفا نیستند.

حسن کامرانی‌فر درباره آزاد شدن جذب بازیکنان و مربیان خارجی طبق یک پروتکل خاص گفت: با تصمیمی که درباره نحوه ورود خارجی‌ها گرفته شده است، استقلال، پرسپولیس و تراکتور فعلا از جذب خارجی‌ها محروم هستند. تصمیم ما این بود که بازیکنان باکیفیت وارد فوتبال شوند.
باشگاه‌ها باید در اجرای قرارداد‌ها هم خیلی دقیق باشند. ما نمی‌گوییم این قانون کامل است بلکه هر چه جلوتر برویم نواقص آن رفع خواهد شد. وی تاکید کرد: تیم‌های آسیایی ما مبالغی را از AFC طلب دارند، ولی ما در اجرای قرارداد خارجی‌ها این مطالبات به عنوان ضمانت نامه تلقی نمی‌شود.

کامرانی‌فر همچنین درباره سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم ملی امید اظهار کرد: ایشان و دستیارانش هفته آینده وارد ایران می‌شوند و خبر‌های خوبی را می‌شنویم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پذیرش سرمربیگری تیم ملی امید از سوی مهدوی‌کیا یک معامله برای حل و فصل پرونده اتهام استفاده از بازیکن صغر سن توسط آکادمی کیا بوده است گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست. دوبار از بازیکن مدنظر استعلام گرفته شد و رای کمیته استیناف براساس آزمایشات بود. ما کاملا رو راست هستیم و هر کسی تخلف کند ما اعلام می‌کنیم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید