قتل عروس به دست برادرشوهر ۱۶ ساله

قتل عروس به دست برادرشوهر ۱۶ ساله

قاتل ۱۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با همان اسلحه یک تیر به سر خودش شلیک کرده و به زندگی خود نیز پایان داده است.

کد خبر : ۹۷۶۸۳
بازدید : ۱۹۲۶۰

پسر نوجوان شیرازی پس از یک مشاجره خانوادگی با اسلحه، همسر برادرش را به‌قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در تشریح این خبر گفت: نوجوانی ۱۶ ساله در شهرک رکن‌آباد شیراز، به‌دلیل اختلاف خانوادگی، ابتدا برادرش را مجروح کرد و بعد از کشتن همسر او، به زندگی خودش پایان داد.

مأموران در بررسی اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که نوجوانی ۱۶ساله به‌دلیل اختلاف با برادر ۲۲ ساله‌اش او را با یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجروح و سپس به‌سمت زن برادر ۱۹ ساله‌اش شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
معاون اجتماعی پلیس فارس خاطرنشان کرد: قاتل ۱۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با همان اسلحه یک تیر به سر خودش شلیک کرده و به زندگی خود نیز پایان داده است.
محمدی با بیان اینکه اجساد برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل کنند و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مشاوران و مراکز مشاوره معتبر درمان کنند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    انسان وقتی عصبانی میشه صورتش از عصبانیت سرخ میشه مثل اینکه اتیش گرفته که این خودش نشانه ترغیب شیطان به کار خلاف هست. یعنی اون موقع شیطان رو دوطرف صورتت میبینی

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید