همسرکشی در درگیری خانوادگی

همسرکشی در درگیری خانوادگی

مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۲۹ ساله که همسر خود را خفه کرده بود به سمت استان یزد متواری شده است.

کد خبر : ۹۷۷۸۲
بازدید : ۲۵۱۶

مرد جوان که پس از خفه کردن همسرش در یکی از روستا‌های مرودشت به یزد فرار کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ «فرشید زینلی»، فرمانده انتظامی «مرودشت» در تشریح این خبر بیان کرد: با اعلام گزارش قتل زنی ۲۵ ساله در یکی از روستا‌های توابع این شهرستان تحقیقات آغاز و مشخص شد همسر وی قاتل است که پس از این جنایت متواری شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۲۹ ساله که همسر خود را خفه کرده بود به سمت استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفای قاتل را پس از ۴ روز در شهرستان «خاتم» از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

سرهنگ «زینلی» گفت: قاتل پس از رو‌به‌رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست قبل از هرگونه بحث و درگیری فیزیکی به اعصاب خود مسلط بوده و درصورت نیاز با شماره‌گیری ۱۱۰ حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس‌العمل‌های ناگهانی بپرهیزید؛ چرا که نداشتن کنترل بر رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر به بار بیاورد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید