هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران؛ امروز ۷ شهریور ماه بعضی ساعات در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

کد خبر : ۹۷۷۸۸
بازدید : ۱۹۱۸
فرادید | بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، ضمن اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود، امروز ۷ شهریور در ارتفاعات مازندران، شرق تهران و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست و روز پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران همچنین امروز و فردا در بعضی ساعات در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد همچنین دوشنبه و سه‌شنبه سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد.

قابل ذکر است که آسمان تهران فردا صاف، در اواسط روز قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه نیز صاف، در اواسط روز قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با بیشینه دمای ۳۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعيت آب و هواي ايران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید