رفع پرزهای لباس با اسپری مو

رفع پرزهای لباس با اسپری مو

یک پارچه برادارید و مقدار زیادی اسپری مو از فاصله حدود ۱۰ سانتی متری روی پارچه اسپری کنید. از پارچه برای مالیدن رطوبت ایجاد شده در محل پرز‌های روی لباس خود استفاده کنید.

کد خبر : ۹۷۷۹۶
بازدید : ۲۲۷۵

احتمالاً با این مشکل آشنایی دارید که پس از چند بار شستن لباس جدیدی لباس لبای شروع به پرز دادن می‌کند. حذف پرز‌های لباس کاری غیر ممکن بنظر میرسد، اما خوشبختانه ما راه حلی آسان برای این مشکل برای شما پیدا کرده ایم!

احتمالا در خانه خود یک قوطی از آن را داشته باشید، صحبت بر سر اسپری مو است! این اسپری مفید محصول عالی است برای اینکه پرز لباس خود را از بین ببرید.

اینطور انجامش بده

یک پارچه برادارید و مقدار زیادی اسپری مو از فاصله حدود ۱۰ سانتی متری روی پارچه اسپری کنید. از پارچه برای مالیدن رطوبت ایجاد شده در محل پرز‌های روی لباس خود استفاده کنید. معمولاً آستین‌های یک لباس بیشترین قربانی این مزاحم‌ها هستند. پارچه را با اسپری مو به درستی روی این نقاط بمالید سپس متوجه خواهید شد که در مدت زمان کوتاهی پرز‌ها به طور کامل ناپدید می‌شوند!
رفع پرزهای لباس

جلوگیری از پرز

البته، شما باید لباس‌های خود را در آینده دوباره بشویید، که ممکن است به این معنی باشد که آن‌ها دوباره شروع به پرز دادن می‌کنند.

خوشبختانه کار‌هایی وجود دارند که می‌توانید برای جلوگیری از ظاهر شدن این پرز‌ها انجام دهید:. از یک چرخه ملایم در ماشین لباسشویی خود استفاده کنید تا از لباس‌های شما محافظت می‌کند حتی چه بهتر که آن‌ها را با دست بشویید، اما البته این یک کاری سخت است!
قبل از قرار دادن لباس در لباسشویی، آن را به بیرون برگردانید تا از ماندگاری بیشتر لباس‌ها اطمینان حاصل می‌کند.. لباس‌های خود را در گروه خود به تفکیک در لباسشویی بیندازید.
به عنوان مثال، پیراهن‌های ظریف را همراه شلوار جین، نشویید.. ماشین لباسشویی خود را بیش از حد پر نکنید! چراکه هم برای لباس شما و هم برای دستگاه بسیار مضر است.
منبع: سایت طلا
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید