اتاق کار افق؛ سورپرایز جدید فیسبوک

اتاق کار افق؛ سورپرایز جدید فیسبوک

این اتاق اساساً به شما این فرصت را می‌دهد که دور یک میز با افراد بنشینید و کار کنید و ایده‌های ذهنی خود را در تخته سفید توضیح دهید.

کد خبر : ۹۷۸۳۰
بازدید : ۲۴۳۷

فیس بوک اخیرا یک برنامه‌ای را ارائه داد که می‌توانید از این طریق به صورت مجازی جلسات کاری برگزار کنید.

فیس بوک می‌خواهد شما را - به نوعی - با واقعیت مجازی گرد هم آورد. این شرکت «Horizon Workrooms» را راه اندازی می‌کند که یک برنامه VR با هدف اختراع مجدد فضا‌های اداری مجازی است.

با استفاده از «اتاق کار افق»، می‌توانید به عنوان آواتار‌های طراحی شده شخصی وارد دفتر واقعیت مجازی شوید و آن را تجربه کنید. در اتاق کار، می‌توانید صفحه کامپیوتر و صفحه کلید خود را ببینید، با همکاران خود تعامل داشته باشید، همفکری کنید یا حتی دعوا و سخنرانی کنید.
اتاق کار افق

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک توضیح داد: «این اتاق اساساً به شما این فرصت را می‌دهد که دور یک میز با افراد بنشینید و کار کنید و ایده‌های ذهنی خود را در تخته سفید توضیح دهید.
برای افرادی که نمی‌توانند از طریق واقعیت مجازی آنجا حضور داشته باشند، آن‌ها فقط می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس شرکت کنند. این تجربه بسیار شگفت انگیز است، جایی که می‌دانید، واقعاً احساس می‌کنید که با همکاران خود یک جا هستید.»

برای شروع کار در Horizon Workrooms، باید هدست Oculus VR بخرید. Quest ۲ در حال حاضر با قیمت ۲۹۹ دلار فروخته می‌شود. پس از تهیه هدست، می‌توانید برنامه رایگان Horizon Workrooms را دانلود کنید که به شما امکان می‌دهد به فضای کاری مجازی خود بپیوندید.
سورپرایز جدید فیسبوک
می‌توانید سایر کاربران با دستگاه Oculus را به اتاق کنفرانس دعوت کنید. هدست ندارید؟ اعضای تیم بدون تجهیزات Oculus همچنان می‌توانند از طریق پیوند تماس کنفرانسی به اتاق بپیوندند که آن‌ها را به جای یک نماد به عنوان یک تماس ویدیویی در داخل اتاق نمایش می‌دهد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید