خبر بد برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

خبر بد برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

به صورت رسمی نه، اما به صورت پنهانی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شده است درخواست آن‌ها برای ثبت قرارداد بازیکن جدید خارجی لغو خواهد شد، چون پرونده منجر به صدور رای در دادگاه بین‌المللی ورزشی دارند

کد خبر : ۹۷۸۹۰
بازدید : ۲۳۱۶

استقلال با پرونده استراماچونی مواجه است و باشگاه پرسپولیس هم پرونده منجر به صدور رای دارد. کالدرون. تا زمانی که تکلیف این پرونده‌ها مشخص نشود استقلال و پرسپولیس حق جذب بازیکن خارجی جدید را ندارند.

یکی از رسانه‌ها در این باره می‌نویسد: «یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای با جعفر سمیعی و مجید صدری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخواست کرد با وجود بدهکار بودن این تیم و داشتن پرونده باز بین‌المللی با فدراسیون فوتبال برای جذب یک بازیکن خارجی مذاکره و موانع موجود در این زمینه برداشته شود.

مدیران پرسپولیس هم به سرمربی سرخ‌پوشان قول پیگیری این موضوع را دادند، اما طبق پیگیری‌های بعمل آمده دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکنون نامه‌ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده است. این درحالیست که مسئولان پرسپولیس به سرمربی خود قول داده اند تا زمینه جذب بازیکن خارجی را با رایزنی با فدراسیون فوتبال فراهم کنند.»

نکته جالب اینکه سازمان لیگ به صورت شفاهی به هر دو باشگاه اعلام کرده به جای رایزنی با فدراسیون فوتبال به دنبال رایزنی با استراماچونی و کالدرون باشند و پرونده‌هایی که منجر به صدور رای شده را به راه حل نهایی برسانند.

یکی از دستورالعمل‌های مهم جذب بازیکن و مربی خارجی در فصل جدید این است که پرونده‌هایی که علیه تیم‌ها منجر به صدور رای در محاکم ورزشی بین المللی شده است، باید بسته شود. اینکه مطلبات پرداخت یا تفاهمی در پرونده‌ها صورت گیرد.

استقلال و پرسپولیس به زودی وارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد. البته استقلال بازیکنان خارجی‌اش را جواب کرده است و به نظر می‌رسد خیلی مایل به بکارگیری از بازیکن خارجی نباشد.

منبع: خبرورزشی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید