قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۰ شهریور ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۱۱ دلار و ۹۷ سنت رسید.

کد خبر : ۹۷۹۳۶
بازدید : ۱۶۲۸
فرادید | طلا نسبت به روز گذشته با افت قیمت روبه رو شد. امروز ۱۰ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ثبت کاهش ۰.۱۸ درصد به ۱۸۱۱ دلار و ۹۷ سنت رسید.

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه در آمریکا افزایش ناچیزی داشت. اما با این حال قیمت طلا به دلیل کاهش دلار و سقوط بازدهی خزانه داری آمریکا، به بالاترین سطح چهار هفته گذشته رسید. زیرا سرمایه گذاران منتظر اطلاعات حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در اوت در اواخر این هفته هستند.

هووی لی، اقتصاددان بانک OCBC در این باره گفت: نیروی صعودی طلا در حال حاضر قوی است. شاید طلا در چند روز آینده صعود کند، اما پس از انتشار گزارش اشتغال ماهانه آمریکا با توجه به مطلوب بودن یا نبودن این آمار ممکن است اوضاع تغییر کند. با این حال بمحض آغاز رسمی تعدیل محرک‌های مالی، فشار فروش در بازار طلا شکل خواهد گرفت.

به گزارش فرادید؛ اوله هانسن، تحلیلگر بانک ساکسو گفت: دلار بیشتر تضعیف شده و بازده حرکت نرم تری دارد. اما در مقابل آن، بازار طلا با چالش‌هایی روبرو شده است که ناحیه کلیدی مقاومت در حدود ۱۸۳۰ تا ۱۸۳۵ دلار/اونس را به چالش بکشد.
همچنین، افزایش مداوم در سهام جهانی نیاز به تحکیم پرتفوی را کاهش داده است، که در مقابل عوامل حمایتی مانند تضعیف دلار و بازدهی عمل می‌کند.

وی هاریش، سرپرست تحقیقات کالا در خدمات مالی Geojit، می‌گوید: در صورت ناامیدکننده بودن تعداد مشاغل، طلا می‌تواند به بالاترین حد اخیر خود برسد و در این صورت حتی ۱۹۰۰ دلار امکان پذیر است.
قیمت لحظه ای فلزات گران بها
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید