قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۵ شهریورماه با ۳.۲۷ درصد رشد نرخ به ۵۱,۸۱۷ دلار معادل ۱,۴۰۳,۷۲۴,۳۱۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۱۱۵
بازدید : ۲۲۱۱
فرادید | بیت کوین وارد کانال ۵۱ هزار دلار شد. امروز ۱۵ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۳.۲۷ درصد به ۵۱۸۱۷ دلار معادل ۱۴۰۳۷۲۴۳۱۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۷۴.۱۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۰.۱۱ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۰.۱۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین اگر چه بار‌ها به زیر ۵۰ هزار دلار هم سقوط کرد، اما دوباره این سطح را پس گرفته و در حال حاضر در محدوده ۵۱ هزار دلار معامله می‌شود. با وجود افت و خیز‌های اخیر بازار، به نظر می‌رسد ارز‌های دیجیتال همچنان در مدار صعود باشند. سیگنال‌های مثبتی در خصوص بیت‌کوین و اتریوم صادر می‌شود که فعالان این حوزه را نسبت به آینده این بازار امیدوار کرده است.

یک استراتژیست ارشد شبکه بلومبرگ از احتمال بالای رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال خبر داده است در حالی که شمار دیگری از کارشناسان از روز‌های سخت پیش رو خبر می‌دهند.

جدال بیت کوین با ابرمقاومت ۵۰ هزار دلاری به یکی از کلیدی‌ترین عوامل تعیین مسیر حرکت بعدی بازار تبدیل شده است.
اختلاف نظر بین معامله گران و تحلیل گران باعث شده تا فشار فروش و خرید، بیت کوین را در روز‌های اخیر بین مرز ۴۹ هزار و ۵۰ هزار دلار جابجا کند، اما مساله قطعی این است که تثبیت بیت کوین در کانال صعودی یا نزولی، سرنوشت بازار را برای روز‌های بعدی رقم خواهد زد و بازار را از بلاتکلیفی خارج خواهد ساخت.

کتی وود مدیرعامل شرکت آرک‌اینوست درباره چشم‌انداز بازار رمزارز‌ها اعلام کرد اکوسسیتم صنایع مختلف در حال توسعه حول رمزارز‌ها هستند.

این متخصص حوزه مالی در گفتگو با یاهو اعلام کرد: «چشم‌انداز بازار رمزارز‌ها بسیار درخشان است.» وود با رد انتقاد جان پاولسون، سرمایه‌گذار حوزه مالی که اخیرا بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال را غیرمطمئن خوانده بود مدعی شد بیت‌کوین در حال عبور از طلا به عنوان ذخیره ارزش در عصر دیجیتال است.

مدیرعامل چین‌آنالیسیز Chainalysis نیز تصور می‌کند بازار صعودی است. وی باور دارد با ادامه یافتن این روند، قیمت بیت کوین تا پایان سال می‌تواند فراتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار رود.

مایکل گروناگر که از بنیانگذاران صرافی کریپتو کراکن هست تأکید کرد، بازار ارز‌های دیجیتال بطور کلی در وضعیت گاو نر قرار دارد. در اوایل ماه آگوست، جسی پاول مدیر عامل این صرافی نیز اعلام کرد که بازار در ابتدای یک روند صعودی است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید