قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۶

امروز ۱۶ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ۰.۱۵ درصد افزایش نرخ تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۲۶ دلار رسید.

کد خبر : ۹۸۱۵۷
بازدید : ۲۵۳۱
فرادید | طلا صعود کرد. قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۶ شهریور ماه با ثبت افزایش ۰.۱۵ درصد به ۱۸۲۶ دلار رسید.

پس از انتشار آمار ناامیدکننده از بازار کار آمریکا که احتمال تداوم سیاست انبساطی فدرال رزرو را بالا برد و به جذابیت بازار طلا به عنوان محل امن سرمایه گذاری اضافه کرد، قیمت طلا امروز با نوسانی محدود در نزدیک بالاترین رقم ۲ ماه و نیم گذشته باقی ماند.

به گزارش فرادید؛ کایل رودا، تحلیلگر شرکت آی جی مارکت در این باره گفت: دورنمای تعدیل آهسته‌تر تدابیر محرک مالی از سوی بانک مرکزی آمریکا و دلار ضعیفتر از قیمت طلا پشتیبانی کرده است. ما شاهد اندکی مقاومت در سطح ۱۸۳۰ دلار هستیم.


کارلو آلبرتو دی کازا، تحلیلگر بازار در Kinesis می‌گوید: "پس از ناامید شدن اطلاعات اشتغال، سرمایه گذاران فشار کمتری بر جروم پاول می‌بینند تا شروع به تپرینگ کند. تپرینگ احتمالا در ماه دسامبر آغاز می‌شود و این‌ها عوامل حمایتی برای قیمت طلا هستند. "

هووی لی، اقتصاددان بانک OCBC سنگاپور در یادداشتی نوشت: انتظار داریم روند صعودی برای طلا ادامه پیدا کند و هدف طلا ۱۹۰۰ دلار در کوتاه مدت است.

جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار آسیا و اقیانوسیه در OANDA گفت: "پرایس اکشن روز جمعه باعث تقویت روند صعودی طلا شد. پس از داده‌های اشتغال، تمام تلاش طلا یک صعود متوسط ​​بود که حتی منطقه مقاومت اصلی بین ۱۸۳۰.۰۰ تا ۱۸۳۴.۰۰ دلار را تهدید نکرد.

بر اساس گزارش رویترز، واردات طلای هند تحت تاثیر بهبود تقاضا و اصلاح قیمت‌ها که جواهرفروشان را به افزایش خرید تشویق کرد، در اوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا دو برابر افزایش یافت و به بالاترین میزان در پنج ماه اخیر رسید.
یک منبع دولتی اعلام کرد هند ۱۲۱ تن طلا در اوت در مقایسه با ۶۳ تن در اوت سال ۲۰۲۰ وارد کرده است که ارزش آن ۶.۷ میلیارد دلار در مقایسه با ۳.۷ میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته بوده است.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید