قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

قیمت بیت کوین امروز ۱۸ شهریور ماه با ۱.۲۳ درصد کاهش نرخ به ۴۶,۱۵۹ دلار معادل ۱,۳۰۷,۲۲۰,۹۶۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۲۳۷
بازدید : ۲۸۳۷
فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر کاهشی حرکت میکند. امروز ۱۸ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۲۳ درصد به ۴۶,۱۵۹ دلار معادل ۱,۳۰۷,۲۲۰,۹۶۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۸.۸۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ ساعاتی پس از آنکه السالوادور، کشوری در آمریکای مرکزی، بیت کوین را به عنوان یک ارز رسمی اعلام کرد، قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۷ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود طی یک ماه اخیر رسید.

در زمان صعودی بودن بازار بیت کوین، معاملات با لورج بالا افزایش پیدا کردند. اکنون با افت قیمت بیت کوین در حالیکه بسیاری از سفارشات شورت، نقد شده اند، کسانیکه لورج بالایی داشتند به شدت متضرر شدند.

در معاملات شبانه‌روز گذشته، بیت‌کوین با افتی ۱۰٫۵ درصدی به سطح ۴۶ هزار واحدی سقوط کرده است. حجم معاملات شب گذشته ۶۶ میلیارد دلار بود و حالا ارزش بازار پادشاه رمزارز‌ها به ۸۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

هم اکنون مقاومت فعلی در سطح ۴۷۵۰۰ دلار قرار دارد. اولین مقاومت عمده نیز در نزدیکی سطح ۴۸۵۰۰ دلار است. بسته شدن معاملات با قیمتی بیش از ۴۸۵۰۰ دلار می‌تواند موجب رشد بیشتر بیت کوین در آینده نزدیک شود. در این صورت، مانع بعدی در نزدیکی سطح ۵۰۰۰۰ دلار ظاهر خواهد شد.

در صورتیکه بیت کوین نتواند مقاومت ۴۸۵۰۰ دلار را شکست دهد، یک افت دیگر اتفاق می‌افتد. در این حالت، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۴۶۵۰۰ دلار خواهد بود. اولین حمایت عمده نیز در نزدیکی سطح ۴۶۰۰۰ دلار قرار خواهد داشت. شکستی زیر سطح ۴۶۰۰۰ دلار اتفاق می‌افتد و قیمت افت بیشتری پیدا می‌کند. در چنین وضعیتی، قیمت می‌تواند حمایت ۴۳۵۰۰ دلار را تست کند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید