همسرکشی در تصادف عمدی

همسرکشی در تصادف عمدی

صبح روز حادثه وقتی دوباره بگومگو‌ها شروع شد از کوره دررفتم. از خانه خارج شدم. سراغ سلاحی رفتم که از قبل تهیه کرده بودم. آن را برداشتم و به منزل بازگشتم. سپس همسرم را هدف گلوله قرار دادم و بعد از قتل او، خانه را ترک کردم.

کد خبر : ۹۸۲۸۱
بازدید : ۳۲۹۷

دو مرد که در جنایت‌های جداگانه همسران خود را به قتل رسانده‌اند، در بازجویی‌های پلیسی به جرم‌شان اعتراف کردند. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان محلات، بامداد روز گذشته وقتی از وقوع قتل در خانه‌ای مطلع شدند، به محل حادثه رفتند تا در‌این‌باره تحقیق کنند.

آن‌ها بعد از حضور در محل حادثه، خود را در برابر پیکر بی‌جان زنی جوان مشاهده کردند که غرق در خون بود و در همان نگاه اول می‌شد تشخیص داد او با شلیک گلوله از پا درآمده است. شواهد اولیه بر این موضوع گواهی می‌داد که قتل به دست فردی آشنا رقم خورده است؛ اما کارآگاهان ترجیح دادند بیشتر بررسی کنند و به تحقیق از اطرافیان مقتول بپردازند.

در این مرحله از کنکاش‌های پلیسی، مشخص شد مقتول به نام راضیه از مدتی قبل با شوهرش اختلاف داشت و ساعتی قبل از حادثه نیز این زوج با هم دعوا و جروبحث کرده بودند.
تجمیع این اطلاعات باعث شد شوهر مقتول تحت تعقیب قرار بگیرد. این مرد که از زمان کشته‌شدن همسرش خانه را ترک کرده بود، ساعاتی بعد در همان حوالی مشاهده و در عملیاتی ویژه دستگیر شد. مأموران همچنین از او یک قبضه سلاح کشف کردند.

متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به جرمش، جزئیات این همسرکشی را شرح داد. او گفت: اختلافات من و راضیه از مدت‌ها قبل شروع شد و این کشمکش‌ها روز به روز بیشتر می‌شد؛ طوری که از دست همسرم به‌شدت عصبانی بودم.
صبح روز حادثه وقتی دوباره بگومگو‌ها شروع شد از کوره دررفتم. از خانه خارج شدم. سراغ سلاحی رفتم که از قبل تهیه کرده بودم. آن را برداشتم و به منزل بازگشتم. سپس همسرم را هدف گلوله قرار دادم و بعد از قتل او، خانه را ترک کردم.

این متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای جزئیات کامل این جنایت ادامه دارد.
در پرونده دوم، مردی دیگر که او نیز همسرش را به دلیل اختلاف‌های خانوادگی از پا درآورد، در بازداشت به سر می‌برد و کارآگاهان جنایی پلیس استان فارس سرگرم تحقیق از او هستند.

این مرد چند روز قبل نزد پلیس رفت و از مفقودشدن همسرش به نام سمیرا خبر داد. او گفت: زنم راننده تاکسی اینترنتی است.
او صبح از خانه خارج شد تا با ماشین کار کند، ولی بعد از آن دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه فردی ناشناس با من تماس گرفت و ادعا کرد سمیرا تصادف کرده و فوت شده است. من حالا خیلی نگران زنم هستم و می‌ترسم واقعا اتفاقی برایش رخ داده باشد.

در‌حالی‌که مأموران برای یافتن ردی از زن گم‌شده وارد عمل شده بودند، جسد فردی با مشخصات سمیرا از سوی پلیس پیدا و معلوم شد این زن بر اثر سانحه رانندگی جان باخته است. وقتی مأموران صحنه حادثه را بیشتر بررسی کردند، به این اطمینان رسیدند که مرگ زن جوان بر اثر تصادف نبوده، بلکه قاتل به عمد با خودرو به او کوبیده و وی را به قتل رسانده است.

در چنین شرایطی، شوهر مقتول به‌عنوان مظنون اصلی تحت بازجویی قرار گرفت و از اختلاف مرگ‌بار با همسرش پرده برداشت. او گفت به دلیل نارضایتی از شغل همسرش با او اختلاف داشت و در نهایت روز حادثه بعد از تعقیب سمیرا، او را در فرصتی مناسب به قتل رساند.

متهم گفت: بعد از این قتل نزد پلیس آمدم و ادعا کردم همسرم گم شده است. با این کار می‌خواستم کسی به من شک نکند. بنا بر این گزارش، تحقیقات از این متهم نیز همچنان ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید