قیمت آپارتمان در منطقه ۲۱ تهران

قیمت آپارتمان در منطقه ۲۱ تهران

منطقه ۲۱ در محدوده وردآورد که ورودی غربی تهران به شمار می‌آید، یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که با بودجه محدود قصد خرید آپارتمان نوساز دارند.

کد خبر : ۹۸۲۸۶
بازدید : ۲۵۶۵

یکی از مناطق نسبتا قیمت‌مناسب در شهر تهران که در سال‌های اخیر پاسخگوی تقاضای سکونت گروه‌های زیادی از شهروندان هم در بازار اجاره و هم در بازار خرید مسکن بوده است، منطقه ۲۱ واقع در محدوده غرب و جنوب غربی پایتخت است.

بازار مسکن این منطقه به گفته واسطه‌ها روز‌های بسیار کم‌رونقی را سپری می‌کند و حتی تعداد فایل‌های ملکی در این منطقه در مقایسه با اغلب مناطق دیگر تهران بسیار کم است.

قیمت آپارتمان نوساز در این منطقه بسیار متغیر است و در فایل‌های معدود موجود قیمت‌های اعلامی فعلی از حدود ۲۳ تا ۳۵ میلیون تومان به ازای هر مترمربع بوده است. مهم‌ترین دلیل مناسب بودن قیمت این منطقه نزدیکی آن به فرودگاه است.
بنابراین محله‌های دورتر از فرودگاه قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر محله‌ها دارند. همچنین بنابر تحقیقات میدانی املاک محدوده شمالی این منطقه عموما با قیمت‌های قدری بالاتر از سایر محله‌های منطقه ۲۱ معامله می‌شود.

ظرف سه سال گذشته با توجه به جهش پیاپی قیمت مسکن و اجاره‌بها، شماری از مستاجران ناگزیر شدند از مناطق بالاتر غربی همچون بخش‌های مصرفی منطقه ۲ و ۲۲ به منطقه ۲۱ نقل مکان کنند. گروهی از خریداران ملک که قصد خرید در غرب تهران را داشتند نیز با توجه به اینکه از سرعت بالای رشد قیمت مسکن جا ماندند، ناگزیر شدند منطقه ۲۱ را برای خرید جایگزین مناطق قدری مرغوب‌تر مثل منطقه ۲۲ کنند.
به این ترتیب در طول سه سال گذشته بازار مسکن در منطقه ۲۱ از رونق نسبی برخوردار بود، اما از ابتدای تابستان امسال تاکنون به اذعان واسطه‌ها تعداد فایل‌ها کاهش چشمگیری دارد و جست‌وجوگران پیگیر ملکی هم در بازار حضور ندارند.

منطقه ۲۱ در محدوده وردآورد که ورودی غربی تهران به شمار می‌آید، یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که با بودجه محدود قصد خرید آپارتمان نوساز دارند. در این منطقه به واسطه شهرک‌سازی عرضه فایل نوساز نسبتا پرتعداد است، اما در سایر محله‌های منطقه ۲۱ به ویژه محله شاخص تهرانسر، بازار مسکن‌گویی به خواب زودهنگام زمستانی رفته است.
قیمت آپارتمان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید