کرولا کراس ۲۰۲۲؛ محصول عجیب تویوتا

کرولا کراس ۲۰۲۲؛ محصول عجیب تویوتا

مدل ۲۰۲۲ کرولا کراس در تریم XLE AWD عرضه می‌شود که این مدل با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. میزان خروجی پیشرانه برابر با ۱۶۹ اسب بخار محاسبه شده است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می‌شود.

کد خبر : ۹۸۳۴۸
بازدید : ۳۳۳۴

عجیب از آن نظر که یک سدان با ۱۲ نسل سابقه ناگهان در کلاس کراس اوور معرفی شد تا کرولا ۲۰۲۱ کراس تبدیل به داغ‌ترین خبر تویوتا در آن زمان شود!

اکنون تصاویر واقعی خارج از استودیو خودروی جدید تویوتا روی خط رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

تصاویر این مطلب مربوط به مدل ۲۰۲۲ کرولا کراس در تریم XLE AWD می‌شود که این مدل با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. میزان خروجی پیشرانه برابر با ۱۶۹ اسب بخار محاسبه شده است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می‌شود.

شاخص مصرف سوخت در تریم محور جلو برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۸.۱ لیتر، در بزرگراه ۷.۳ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۸ لیتر است. ظرفیت یدک کشی نیز برابر با ۶۸۰ کیلوگرم محاسبه شده است. وزن خالص خودرو برابر با ۱۵۰۸ کیلوگرم است.

کابین

در فضای داخل کابین با توجه به تریم نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی در اندازه‌های ۷ و ۸ اینچ قابل سفارش است. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده، اما شارژ بی سیم تلفن همراه، پورت‌های یو اس بی برای ردیف عقب، سیستم صوتی استریو برند جی بی ال و ... به عنوان آپشن ارائه می‌شوند.

در بخش ایمنی نیز باید به مواردی شامل: کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد. قیمت پایه تویوتا کرولا کراس ۲۲۱۹۵ دلار در بازار آمریکا و در تریمی که تصاویر آنرا مشاهده می‌کنید ۳۲۱۷۰ دلار است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید