همه چیز درباره سریال اپیدمی + بیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره سریال اپیدمی + بیوگرافی بازیگران

سریال اپیدمی محصول خانه تولیدات جوان صدا و سیماست و قصد دارد بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیرو‌های جهادی برای مقابله با این بیماری را به تصویر بکشد. مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص از بازیگران اصلی سریال هستند.

کد خبر : ۹۸۳۵۵
بازدید : ۵۰۱۳
فرادید | اپیدمی، سریالی با محوریت کرونا و جان فشانی کادر درمان است. تصویربرداری این سریال حدود دوهفته پیش در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران آغاز شد. قرار است پس از پایان تصویربرداری فصل اول آن، روانه آنتن شبکه سه سیما شود.

به گزارش فرادید؛ مجموعه تلویزیونی اپیدمی به تهیه کنندگی سعید کمالی، به صورت اپیزودیک است و در سه فصل تولید می‌شود. کارگردانان فصل اول، دوم و سوم این سریال به ترتیب، سید سجاد حسینی، محمد علیزاده و محمدصادق بکتاشیان هستند.

مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص از بازیگران اصلی سریال هستند.

نیلوفر رجایی‌فر که پیشتر نقش دختر داعشی را در سریال «پایتخت ۵» ایفاکرده بود، یکی از بازیگران اپیدمی است. محسن قصابیان، سیامک اطلسی و اصغر نقی زاده هم از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال اپیدمی محصول خانه تولیدات جوان صدا و سیماست. این سریال قصد دارد بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیرو‌های جهادی برای مقابله با این بیماری را به تصویر بکشد.


جزئیات سریال اپیدمی

سعید کمانی، تهیه کننده مجموعه «اپیدمی در یکی از گفتگوهایش به تشریح جزئیات حضور بازیگران در مجموعه تلویزیونی اپیدمی پرداخته است.

به گفته او، در حال حاضر حدود پنج درصد از کار، تصویربرداری شده و قرار است از بازیگرانی جوان بهره ببره اند که تاکنون دیده نشده اند.

کمانی همچنین از حضور مرحوم علی سلیمانی که در این سریال قرار بود به ایفای نقش بپردازد یاد کرده و گفته که در حال حاضر اصغر نقی زاده جایگزین نقش علی سلیمانی شده است. او در این سریال نقش راننده آمبولانس را ایفا خواهد کرد.

این تهیه کننده درباره لوکیشن سریال هم گفته است: «در حال حاضر بیمارستانی طراحی کرده ایم که مثل یک بیمارستان واقعی است و لوکیشن ثابتی است که متعلق به شهرداری است و به ما کمک کردند که کار را تولید کنیم.»

براساس گفته‌های کمانی، تعداد قسمت‌های هر فصل شامل ۲۱ قسمت خواهد بود که فصل اول آن به کار گردانی آقای حسینی در حال تولید است.

مهدی فخیم زاده هم درباره حضورش در سریال اپیدمی و سختی هایش گفته است: «در مجموعه «اپیدمی» من و آقای سیامک اطلسی همبازی هستیم. مدت‌ها بود همدیگر را ندیده بودیم و سر فیلم «همسر» با همدیگر کار کرده بودیم؛ و در این کار همدیگر را دیدیم و مانده بودیم که چه کنیم و واقعا این ترس پنهان در همه لحظات است.»

او افزود: «خیلی از عوامل هم در حین کار کرونا گرفتند. به هر حال چیز عجیب غریبی است که امیدوارم بعد‌ها خاطره شود. من در هر شرایطی کار کردم. از کار تاریخی تا هلی کوپتربازی خواب و بیدار و...، اما این شرایط را تجربه نکرده بودم.»


بیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره سریال اپیدمی+بیوگرافی بازیگران
مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده متولد ۱۳۲۱ در تهران است. او درحال تحصیل در رشته ادبیات از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران بود که تصمیم گرفت در کنار درسش هنر‌های دراماتیک را هم فرا گیرد.

او در سال ۱۳۵۱ وارد عرصه سینما شد و فعالیت سینمایی اش را در همان سال با بازی در فیلم «تپلی» به کارگردانی رضا میرلوحی آغاز کرد.

فخیم زاده علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان، کارگران و فیلنامه نویس هم فعالیت کرده است.

همه چیز درباره سریال اپیدمی+بیوگرافی بازیگران
فریبا متخصص

فریبا متخصص متولد ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد است. او کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ و با تئاتر آغاز کرد.

متخصص فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو را به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرده و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافته است. در همان سال هم موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه‌شناسی شده است.

از جمله کار‌های مهم مارنامه بازیگری فریبا متخصص می‌توان به «سایه تنهایی»، «به کجا چنین شتابان»، «بوی غریب پاییز»، «سیب سرخ حوا»، «روزی که خواستگار آمد»، «ماه پیشونی»، «شنگول و منگول»، «سایه تنهایی»، «باغ گیلاس»، «تولدی دیگر»، «آوای فاخته»، «زمانه»، «ملکوت»، «ایران برگر» و «شهرزاد» اشاره کرد.

فریبا متخصص بازیگر حرفه‌ای رادیو است و تاکنون بیش از ۹ جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت‌های رادیویی اش دریافت کرده است.
همه چیز درباره سریال اپیدمی+بیوگرافی بازیگران

محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد ۱ مرداد ۱۳۴۸در قوچان واقع در استان خراسان رضوی است. او در سال ۱۳۶۷ وارد دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر شد و در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری را دریافت کرد.

سپس تحصیلات عالی اش را در رشته کارگردانی ادامه داد و در سال ۱۳۷۵ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس را اخذ نمود.

قصابیان در اسفند ۱۳۷۵ در پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر از محسن قصابیان کارگردان «ببین چه برفی می‌آید» تقدیر شد.
همه چیز درباره سریال اپیدمی+بیوگرافی بازیگران

سیامک اطلسی

عزت اطلسی‌فر با نام هنری سیامک اطلسی متولد ۱۳۱۵ در ارومیه است. اطلسی دارای مدرک دیپلم است.

سیامک اطلسی در سال ۱۳۴۲ زیر نظر استاد مانی در استودیو شاهین فیلم، حرفه دوبله را آغاز کرده بود.

سپس با پیشنهاد یکی از کارگردانان که فیلمش را برای دوبله آورده بود سر از دنیای بازیگری درآورد و در فیلم مردان خشن در سال ۱۳۵۰ به ایفای نقش پرداخت.

همه چیز درباره سریال اپیدمی+بیوگرافی بازیگران

نیلوفر رجایی

نیلوفر رجایی فر ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان است.

رجایی فر دوره‌های بازیگری فعالیت خود را از نمایش تئاتر شروع کرده است.

او توسط تیم محسن تنابنده بخاطر مهارتی که در زبان انگلیسی داشت به گروه بازیگری پایتخت دعوت شد.
همه چیز درباره سریال اپیدمی+بیوگرافی بازیگران

کورش سلیمانی

کوروش سلیمانی ۳ مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه متولد شد. او فارغ التحصیل رشتهٔ تئاتر در پردیس هنر‌های زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد است.

سلیمانی فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز نمود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید