ماجرای درگیری خونین پلیس با سارقان در اتوبان همت

ماجرای درگیری خونین پلیس با سارقان در اتوبان همت

با ادامه پیدا کردن درگیری، سارقان مسلح که موفق به فرار با خودروی پژو پارس نشدند، از انتهای کوچه وارد اتوبان همت می‌شوند. سپس با اسلحه، ماشین‌ها را متوقف می‌کنند. دوربین‌های اتوبان همت و ویدیو‌هایی منتشر شده از عابران نشان می‌دهد که سارقان یک خودروی پژو ۲۰۷ را که زن و مردی سرنشین آن بودند متوقف می‌کنند. سپس سرنشینان را از خودروی‌شان پیاده کرده و ۳ نفری سوار بر آن از محل می‌گریزند.

کد خبر : ۹۸۳۵۷
بازدید : ۴۰۹۸
فرادید | واپسین ساعات پنجشنبه هفته گذشته بود که درگیری میان پلیس و سارقان مسلح در غرب تهران به صحنه‌ای خونین بدل شد. در این حادثه یک مامور پلیس زخمی شد و سارقان مسلح نیز موفق به فرار شدند. پلیس می‌گوید تلاش برای شناسایی و بازداشت سارقان ادامه دارد.

به گزارش فرادید ؛ ماجرا از این قرار است که ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض شامگاه پنجشنبه، در محلات اطراف بوستان نهج البلاغه مشغول گشت زنی بودند که به سرنشیان یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک می‌شوند. پلیس می‌گوید خودروی پژوپارس درست در کوچه‌ای قرار داشت که چندین مورد سرقت در آن گزارش شده بود.

یک منبع آگاه در این رابطه به رسانه‌ها گفته، ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض ابتدا در یکی از خیابان‌های بن‌بست یک خودرو پرشیا را مشاهده کرده که انگار پلاکش به صورت نمادین وصل بوده؛ یعنی هیچ پیچ و پرچی روی پلاک وجود نداشته است. تجربه به ماموران نشان داده این‌گونه خودرو‌ها و سرنشینان‌شان برای سرقت آماده می‌شوند.

با نزدیک شدن ماموران به خودرو، سرنشینان بلافاصله اقدام به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف می‌کنند.

در این حین، سه سرنشین خودروی پژوپارس و ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در جان پناه قرار می‌گیرند و تیراندازی تا چند دقیقه ادامه پیدا می‌کند.

پلیس می‌گوید در این درگیری یکی از ماموران زخمی شده است. طبق گزارش‌ها گلوله از کنار سر مامور پلیس عبور کرده و حال او مساعد ارزیابی شده است.

همچنین سارقان به سمت یک شهروند نیز با اسلحه کلاشینکف تیراندازی کرده اند. طبق گزارش‌ها این شهروند به صورت سطحی زخمی شده است.
ماجرای درگیری خونین پلیس با سارقان در اتوبان همت

سارقان مسلح چگونه گریختند؟

با ادامه پیدا کردن درگیری، سارقان مسلح که موفق به فرار با خودروی پژو پارس نشدند، از انتهای کوچه وارد اتوبان همت می‌شوند. سپس با اسلحه، ماشین‌ها را متوقف می‌کنند.

دوربین‌های اتوبان همت و ویدیو‌هایی منتشر شده از عابران نشان می‌دهد که سارقان یک خودروی پژو ۲۰۷ را که زن و مردی سرنشین آن بودند متوقف می‌کنند. سپس سرنشینان را از خودروی‌شان پیاده کرده و ۳ نفری سوار بر آن از محل می‌گریزند.
پلیس می‌گوید که در درگیری‌ها یکی از متهمان نیز به شدت زخمی شده است.

در این رابطه، سرنشین مرد پژو ۲۰۷ نیز گفته که ما مشاهده کردیم که یکی از سارقان تیر خورده بود و همدستانش او را کشان کشان با خود بردند. در واقع ماموران نیز در تیراندازی مجبور به رعایت حال شهروندان هم بودند که در میانه درگیری به طور اتفاقی گلوله‌ای به سمت کسی شلیک نشود.


البته عابران اتوبان همت نیز ویدیو‌هایی از لحظه سرقت خودروی پژو ۲۰۷ منتشر کرده اند. در این ویدیو‌ها سارقان در حال پیاده کردن سرنشینان و در تلاش برای فرار هستند. اما به شکل واضح زخمی بودن سارقان مشخص نیست.

در این میان خودرو‌های حاضر در محل حادثه هم که دچار ترس و دلهره شده اند، به سرعت از کنار سارقان مسلح و پژو ۲۰۷ عبور می‌کنند. سارقان در این لحظه شروع به تیراندازی هوایی می‌کنند و با ترس سرنشینان دیگر خودروها، پا به فرار می‌گذارند.

تا لحظه نگارش این گزارش، سارقان مسلح دستگیر نشده اند. اما پلیس می‌گوید که تلاش برای دستگیری مجرمان ادامه دارد.

براساس اعلام پلیس، در تجسس از خودروی پژو پرشیا به جا مانده از سارقان، چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف کشف شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید