هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۲

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۲ شهریور ماه در برخی استان‌های شمالی کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۸۳۸۴
بازدید : ۲۵۷۰
فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۲۲ شهریور ماه و طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار بر بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

همچنین از امروز تا پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران ، روز جمعه نیز در گیلان، مازندران و شمال و شرق اردبیل بارش باران و در ارتفاعات این مناطق وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

قابل توجه است که سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل در برخی ساعات از امروز تا پنجشنبه افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق را به همراه خواهد داشت.

از امروز تا بعدازظهر فردا شرق دریای عمان و شمال و مرکز خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید