فرهاد مجیدی برکنار می‌شود؟

فرهاد مجیدی برکنار می‌شود؟

با وجود اینکه موضوع رفتن فرهاد مجیدی از نیمکت استقلال، بیشتر یک اختلاف قابل حل به نظر می‌رسید، اما این بار با تاکید مدیر عامل استقلال بر موضع هیات مدیره، شائبه برکناری مجیدی تقویت شد. او گفته این حق هیات‌مدیره و مدیرعامل است که درباره سرمربی تصمیم بگیرند و ما بعد از دریافت گزارش فنی آقای پرویز مظلومی که هشت روز با تیم بودند و متاسفانه هتک حیثیتی هم برای‌شان صورت گرفت، با توجه به نظر هیات‌مدیره درباره آینده نیمکت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

کد خبر : ۹۸۵۵۵
بازدید : ۴۸۰۰
فرادید | روابط فرهاد مجیدی با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال در مدت حضورش بار‌ها سرد و گرم شده است. اما اظهارات تازه اصغر ملکیان و احمد مددی نشان می‌دهد که جایگاه او بیش از هر زمان دیگری رو نیمکت آبی‌ها متزلزل شده است.

به گزارش فرادید؛ اختلاف دوباره سرمربی استقلال و مدیران باشگاه پس از دوباره شکر آب شد که استقلال با شکست مقابل الهلال عربستان، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

اما ماجرا از آن جا آغاز شد که پس از شکست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، اصغر ملکیان، رئیس هیات مدیره تیم استقلال، کادر فنی را مقصر این باخت معرفی کرد. او گفته بود که بهترین امکانات را برای استقلال در امارات مهیا کرده، اما باز هم کادر فنی تیم موفق به برد نشده است.

او پس از این اظهارات، تلویحا به تغییر نیکمت فنی اشاره کرده است. موضوعی که شائبه برکناری فرهاد مجیدی را تقویت کرد.

در نهایت پس از بالا گرفتن احتمال برکناری مجیدی، ملکیان درباره آینده سرمربی استقلال گفت که درباره این موضوع تصمیمی گرفته نشده است، اما در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه درباره ادامه یا عدم همکاری با مجیدی تصمیم گیری خواهد شد. باید گزارش نماینده هیئت مدیره و سرپرست تیم به هیات مدیره داده شود تا در خصوص سرمربی تیم تصمیم گیری شود.

فرهاد مجیدی، بعد از محمود فکری در اسفند ۱۳۹۹ با قراردادی ۲ و نیم ساله سرمربی استقلال تهران شد. البته پیش از این و با رفتن استراماچونی از استقلال، مجیدی سرمربی این تیم شده بود، اما مدتی بعد از سمت خود استعفا داد.

فرهاد مجیدی برکنار می‌شود؟
فرهاد مجیدی رفتنی شد؟

با وجود اینکه موضوع رفتن فرهاد مجیدی از نیمکت استقلال، بیشتر یک اختلاف قابل حل به نظر می‌رسید، اما این بار با تاکید مدیر عامل استقلال بر موضع هیات مدیره، شائبه برکناری مجیدی تقویت شد.

او گفته این حق هیات‌مدیره و مدیرعامل است که درباره سرمربی تصمیم بگیرند و ما بعد از دریافت گزارش فنی آقای پرویز مظلومی که هشت روز با تیم بودند و متاسفانه هتک حیثیتی هم برای‌شان صورت گرفت، با توجه به نظر هیات‌مدیره درباره آینده نیمکت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

مددی علاوه بر این به کیفیت بازیکنان اش اشاره کرده و به صورت ضمنی گفته که هر کسی که در استقلال سرمربی باشد، بازیکنان خوبی را در اختیار خواهد داشت.

پس از این اظهارات فرهادی مجیدی نیز بیکار ننشست و در صفحه اینستاگرام اش پاسخ داده است.

او تلویحا مسئولان باشگاه را به افشاگردی تهدید کرد و نوشت: «هواداران عزیز! در یک مصاحبه تصویری در روز‌های آینده درباره اوضاع استقلال مفصل صحبت خواهم کرد»
فرهاد مجیدی برکنار می‌شود؟

علت اختلاف میان سرمربی و مدیران باشگاه استقلال

اختلافات و دعوا میان مسئولان باشگاه و مجیدی به این جا ختم نشد. در ادامه این بلوا، مدیرعامل استقلال شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی، فرهاد مجیدی را به بی ثباتی متهم کرد.

او با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه که از شبکه پنجم سیما پخش می شد، علت اختلاف‌ها با فرهاد مجیدی را فاش کرد.

مدیرعامل باشگاه گفته که واقعا دلیل اختلاف مجیدی را نمی‌دانم. بی ثباتی را برنمی‌تابم و بهتر است آدم ثبات داشته باشد و رعایت اخلاق و کردار کند.

مددی می‌گوید در استقلال با یک پدیده‌ای که اسمش را یک عزیزی گذاشت ارتش فحاشی، روبرو شدیم. این‌ها آدم‌های وقیحی هستند که دست از سر استقلال برنمی‌دارند. البته هویت آن‌ها برای ما مشخص است. این ارتش فحاش خیلی اختلاف و دروغ ایجاد می‌کنند و برای من عجیب است که چرا با احساسات پاک هواداران بازی می‌کنند. هواداران از خیلی چیز‌ها خبر ندارند.

اشاره مددی به «ارتش فحاشی» به عبارتی است که در گذشته توسط محمد تقوی و محمود فکری علیه مجیدی به کار برده شد. این دو مدعی بودند که مجیدی در فضای مجازی یک ارتش فحاش درست کرده که هرکس به او انتقاد می‌کند آن‌ها به شخص منتقد توهین خواهند کرد.
مجیدی تا لحظه نگارش این گزارش به ادعاهای مدیران باشگاه پاسخی نداده است.
۰
نظرات بینندگان
  • تاجیسم ارسالی در

    ما میگیم که مددی و ملکیان و مظلومی و فریادشیران رو بندازید بیرون که اینا رو وزیر ورزش قبلی گذاشته و به جاشون ((( سعید آذری و فتح الله زاده و عبدیان و نامداری ))) بیارید اینا اصن حرف مردم براشون مهم نیس ما چیز زیادی خاستیم؟
    اگه قراره خودشون یکی بیارن مدیرعامل فرقی داره؟ آخه همین مددی هم وزیر قبلی گذاشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید