دستمزد نجومی احسان علیخانی لو رفت!

دستمزد نجومی احسان علیخانی لو رفت!

میزان دریافتی احسان علیخانی برای یک اجرای خارج از صداوسیما، حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که نرخ او هم برای اجرا در شهرستان، به تناسب افزایش می‌یابد.

کد خبر : ۹۸۸۱۴
بازدید : ۹۹۳۲

دستمزد احسان علیخانی مجری معروف و سرشناس برای یک اجرای خارج از صداوسیما افشا شد.

حقوق مجریان تلویزیون و به طور کل سلبریتی‌ها موضوعی مورد علاقه و پیگیری افکارعمومی است، اما موضوع آنجا جالب می‌شود که میزان دستمزد مجریان صداوسیما بر مبنای واحد «ساعت-دستمزد» جزو بالاترین دستمزد‌ها و در آمد‌ها در ایران محسوب می‌شود.

براساس بررسی ما مجریان مطرح تلویزیون برای دو ساعت برنامه کمتر از ۲۵ میلیون تومان دریافت نمی‌کنند.

البته منظور از دستمزد در اینجا، برنامه‌های خارج از صداوسیماست که دستمزد آن‌ها برای اجرا در برنامه‌های شرکت‌ها و برند‌هایی مثل شرکت‌های لوازم خانگی همچون ال جی، و برند‌های مخابراتی همچون رایتل و ایرانسل و یا برند‌هایی درهمین زمینه همچون توسکا و روبیکا پرداخت می‌شود.

مجریان تلویزیون عموماً مبالغی که از بابت اجرای خود برنامه‌های صداوسیما دریافت می‌کنند، به مراتب کمتر از این است که این مجریان به این هم رضایت دارند، زیرا سلبریتی سازی آن‌ها از طریق آنتن صداوسیما و همین برنامه‌ها صورت می‌گیرد و تداوم می‌یابد.

در واقع صداوسیما دروازه‌ای برای این مجریان جهت رسیدن به اجرا‌هایی با دستمزد ده‌ها میلیون تومانی در بیرون از صداوسیما و پرداخت آن توسط امثال شرکت و برند‌های یادشده است.

چنین فرصت طلایی برای کسب درآمد هنگفت ار طریق سلبریتی سازی و مشهور سازی توسط صداوسیما باعث شده که رقابت پنهانی میان مجریان تلویزیونی برای گرفتن برنامه و از آن شدیدتر برای کسانی است که تازه می‌خواهند وارد این عرصه شوند که بعضا با بی رحمی‌ها و بی اخلاقی‌هایی هم همراهست، شکل بگیرد.

نکته دیگر اینکه مجری تلویزیونی آن است که دائما مبادرت به این حرفه بکند و به آن اشتغال داشته باشد. بر این اساس برخی هنرپیشه‌ها را نمی‌توان جزو مجریان دانست اگرچه مبلغ دریافتی آن‌ها هم بسیار بالاست.

میزان دریافتی احسان علیخانی برای یک اجرای خارج از صداوسیما، حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است که نرخ او هم برای اجرا در شهرستان، به تناسب افزایش می‌یابد.
منبع: وقت صبح
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید