قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۷ مهر ماه با کاهش ۱.۹۶ درصد به ۴۱,۷۰۳ دلار معادل ۱,۱۹۵,۹۲۴,۳۲۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۰۵۰
بازدید : ۵۴۸۸

فرادید | روند نزولی قیمت بیت کوین ادامه دارد. امروز ۷ مهرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۹۶ درصد به ۴۱,۷۰۳ دلار معادل ۱,۱۹۵,۹۲۴,۳۲۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۵.۵۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین چند روز گذشته، روز‌های پرنوسانی را سپری کرد. ابتدا از سقوط قیمت تا زیر ۴۰۰۰۰ دلار نجات پیدا کرد و روز جمعه تا مرز ۴۵۰۰۰ دلار صعود کرد.

در این زمان ترس، عدم اطمینان و تردید تازه‌ای توسط دولت چین در بازار به جریان افتاد و بار دیگر این دارایی را به سمت پایین سوق داد. در پی این اتفاق، قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه ۴۰۰۰ دلار کاهش یافت.

با این وجود، تعطیلات آخر هفته با دید مثبت تری آغاز شد و بیت کوین دوباره به ۴۳۰۰۰ دلار بازگشت. با این حال، روز یکشنبه در حالی شروع شد که قیمت تا مرز ۴۰۵۰۰ دلار سقوط کرد و بار دیگر افزایش ناگهانی قیمت، این دارایی را به بالای ۴۳۰۰۰ دلار رساند.

همانطور که قبلاً گفتیم، گاو‌ها روز دوشنبه یک گام جلوتر نهادند و بیت کوین را به بالاترین سطح سه روزه خود یعنی ۴۴۳۰۰ دلار رساندند. هرچند این بار هم بیت کوین موفق نشد این سطح را برای مدتی طولانی حفظ کند و طی ساعات بعدی به تدریج ارزش خود را از دست داد.

در حال حاضر، بیت کوین بار دیگر به زیر ۴۲۰۰۰ دلار کاهش یافته و سرمایه بازار آن زیر ۸۰۰ میلیارد دلار است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۳، ۰۰۰ دلاری را بشکند، ممکن است روند نزولی خود را ادامه دهد. حمایت فوری در روند نزولی نزدیک به سطح ۴۲، ۲۰۰ دلار است.

اولین حمایت عمده در نزدیکی منطقه ۴۲۰۰۰ دلار است. نزدیک شدن به سطح حمایت ۴۲۰۰۰ دلار ممکن است قیمت را به منطقه ۴۰، ۸۰۰ دلار برساند. هرگونه ضرر بیشتر می‌تواند فشار فروش را برای حرکت به زیر ۴۰، ۰۰۰ دلار افزایش دهد.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید