هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۷ مهرماه در برخی استان‌های شمالی وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما ‍‍پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۹۰۷۷
بازدید : ۵۵۲۱

فرادید | بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری هواشناسی ایران، از امروز ۷ مهرماه تا روز جمعه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما ‍‍پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا و جمعه بارش در غرب سواحل تشدید می‌شود و دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود همچنین بارش ‍‍پراکنده طی شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر دور از انتظار نیست.

تاروز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و روز‌های شنبه و یکشنبه در شرق کشور وزش باد شدید و گاهی خیزش گردوخاک رخ خواهد خواهد داد.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ روز‌های جمعه و شنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی واقع در روی اقیانوس هند، سواحل دریای عمان و شرق خلیج فارس مواج ‍‍پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف، دربعدازظهر همراه با وزش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه نیز صاف، دربعدازظهر همراه با وزش باد و قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۵ و ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید