هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۰ مهرماه در برخی استان‌های شمالی کشور وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۹۱۵۸
بازدید : ۴۰۳۴

فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمام هواشناسی ایران از امروز ۱۰ مهرماه و طی پنج روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در استان گیلان بارش شدت پیدا می‌کند و دریای خزر نیز مواج خواهد بود. طی دو روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و در استان خوزستان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، با نزدیک شدن سامانه کم فشار حاره‌ای از روی اقیانوس هند به کشور، تا فردا بارندگی شدید و وزش باد شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

آب‌های دریای عمان و شرق خلیج فارس تا فردا مواج خواهد بود و این شرایط منجربه به صدور هشدار قرمز در این نواحی شده است.

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۱ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید