جدول/ افزایش ۲۶ درصدی قیمت آپارتمان در منطقه ۲ تهران!

جدول/ افزایش ۲۶ درصدی قیمت آپارتمان در منطقه ۲ تهران!

گران‌ترین منطقه برای خرید خانه با توجه به آگهی‌های دیوار در شهریور ۱۳۹۹ در منطقه ۲ تهران سعادت آباد بوده است که در شهریور ۱۴۰۰ نیز همین منطقه در کنار محله شهرک غرب از محلات گران قیمت تهران هستند.

کد خبر : ۹۹۲۱۵
بازدید : ۵۸۴۹

میلاد فوادیان | بر اساس داده‌ای دریافتی از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده آپارتمان مسکونی، فهرستی از متوسط قیمت و درصد تغییر قیمت آپارتمان دو تا پنج سال ساخت در محلات منطقه ۲ شهرداری به دست آمده است.

با توجه به اطلاعات استخراج شده، در بین محلات شهرداری منطقه ۲ تهران، دریان‌نو، شهرآرا و مرزداران با افزایش حدود ۱۹ درصد کم‌ترین درصد افزایش قیمت نسبت به شهریور سال ۱۳۹۹ را ثبت کرده‌اند. همچنین محلات طرشت با افزایش ۲۵ درصدی و صادقیه با افزایش ۲۶ درصدی متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی بیش‌ترین افزایش قیمت را در یک سال گذشته در منطقه ۲ شهرداری تهران داشتند.

متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در این محلات در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به مرداد ماه حدود ۱.۷ درصد افزایش داشته است که درصد بسیار کمی است و نشان دهنده ثبات نسبی قیمت در این محلات بین مرداد و شهریور ۱۴۰۰ بوده است. همچنین متوسط قیمت محلات دریان‌نو و گیشا و شهرک غرب در شهریور ماه نسبت به مرداد کاهش قیمت داشته است.

درصد افزایش قیمت محلات ستارخان و گیشا و سعادت آباد در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به شهریور ۱۳۹۹ حدود ۲۱ درصد بوده است. متوسط قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۲ شهرداری تهران در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به شهریور ۱۳۹۹ به طور میانگین حدود ۲۱ درصد افزایش داشته است.

منطقه ۲ شهرداری با میانگین افزایش ۲۱ درصدی در یک سال گذشته ثبت شده است؛ اما محلات منطقه ۲ شهرداری با متوسط درصد تغییر ۳۱ درصدی ثبت شده‌اند. گران‌ترین منطقه برای خرید خانه با توجه به آگهی‌های دیوار در شهریور ۱۳۹۹ در منطقه ۲ تهران سعادت آباد بوده است که در شهریور ۱۴۰۰ نیز همین منطقه در کنار محله شهرک غرب از محلات گران قیمت تهران هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در محلات شهرداری منطقه ۲ تهران مشاهده می‌کنید. مناطق به ترتیب تغییر قیمت در یک سال گذشته طبقه‌بندی شده‌اند.

جدول/ قیمت آپارتمان در منطقه ۲ تهران!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید