اینفوگرافی/ ۲۵ روش مبارزه با خودخواهی که زندگی‌تان را خراب می‌کند

اینفوگرافی/ ۲۵ روش مبارزه با خودخواهی که زندگی‌تان را خراب می‌کند

در این اینفوگرافی به شما ۲۵ روش را برای مبارزه با تنش‌های خودخواهانه و خومحورانه معرفی می‌کنیم که از تجربه زیسته مردان و زنان موفق در تاریخ استخراج شده است. این روش‌ها به این افراد کمک کرده است تا هشیار، خلاق، فروتن و زیرک باقی بمانند. این روش‌ها برای شما هم کار می‌کنند.

کد خبر : ۹۹۳۲۶
بازدید : ۳۵۸۹

فرادید | مارینا آبراموویچ، یکی از مشهورترین چهره‌های هنر اجرا در جهان، گفته است آن لحظه‌ای که به عظمتِ خودمان باور پیدا می‌کنیم، توانایی‌مان را برای خلاقیت واقعی از بین می‌بریم. آنچه او درباره‌اش صحبت می‌کند همان «منیت» است - درواقع خودمحوری همان چیزی را نابود می‌کند که به ستایشش نشسته است.


به گزارش فرادید، بنابراین ما چطور باید منیتِ مسموم و خودخواهی را از خودمان دور نگه داریم. چطور باید از اینکه منیت‌مان ما را «مانند نیروی جاذبه پایین بکشد» جلوگیری کنیم؟ پاسخ اولیه بسیار ساده است: از طریق آگاهی. اما آگاهی یافتن نیاز به سعی فراوان دارد.

در این مقاله به شما ۲۵ روش را برای مبارزه با تنش‌های خودخواهانه و خومحورانه معرفی می‌کنیم که از تجربه زیسته مردان و زنان موفق در تاریخ استخراج شده است. این روش‌ها به این افراد کمک کرده است تا هشیار، خلاق، فروتن و زیرک باقی بمانند. این روش‌ها برای شما هم کار می‌کنند.

اینفوگرافی/ ۲۵ روش مبارزه با خودخواهی که زندگی‌تان را خراب می‌کند

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید