قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

قیمت بیت کوین امروز ۱۸ مهرماه با ۱.۱۱ درصد افزایش نرخ به ۵۴,۵۲۷ دلار معادل ۱,۵۱۵,۸۵۵,۴۵۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۴۳۰
بازدید : ۳۳۱۲

فرادید | روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد. امروز ۱۸ مهر ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱.۱۱ درصد به ۵۴,۵۲۷ دلار معادل ۱,۵۱۵,۸۵۵,۴۵۹ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۵.۹۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ درست قبل از شروع هفته جاری، بیت کوین روند صعودی خود را از پایین‌ترین قیمت ۴۱،۲۱۱ دلار آغاز کرد و تا روز دوشنبه، قیمت آن به ۴۷,۳۵۵ دلار رسیده بود، اما این تازه شروع کار بود.

بیت کوین تا روز چهارشنبه، به سرعت از ۵۰,۰۰۰ دلار به ۵۲,۴۷۳ دلار رسید. سپس بسیاری از معاملات اهرمی، آن را به قیمتی بالاتر از ۵۴ هزار دلار در امروز رساند. امسال اهرم بسیار بیشتری در بازار نسبت به سال گذشته وجود دارد. سود باز معاملات (OI) بیش از سه برابر شده است.

با ۱ تریلیون دلار، مارکت کپ بیت کوین در حال حاضر بیشتر از کل بازار‌های JPMorgan و Bank of America است. ایتای تاچمن (Itay Tuchman)، رئیس ارز بانک جهانی Citi گفت که علاقه نهادی به بیت کوین در حال افزایش است.

همچنین شوک عرضه بیت کوین، کاهش ذخایر لحظه‌ای بیت کوین در صرافی‌ها را نشان می‌دهد. این رقم به کمترین مقدار از اکتبر ۲۰۱۷ رسیده است. ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها روند نزولی خود را ادامه می‌دهد. ذخایر لحظه‌ای (اسپات رزرو) یکی از شاخص‌های بیت کوین است که میزان رمزارز‌های موجود در کیف پول تمامی صرافی‌ها را نشان می‌دهد.

زمانیکه این معیار افزایش پیدا کند بدان معناست که عرضه بیت کوین برای فروش افزایش پیدا می‌کند. چنین حرکتی موجب کاهش قیمت این رمزارز می‌شود. از طرفی دیگر، زمانیکه اسپات رزرو کاهش پیدا کند، عرضه بیت کوین نیز کاهش پیدا می‌کند. این حرکت می‌تواند موجب صعود قیمتدر طولانی مدت شود.

صرافی کراکن (Kraken) می‌گوید که بیت کوین می‌تواند سال را با جهش عظیمی به پایان برساند که ارزش بیت کوین بیش از دو برابر قیمت آن در سپتامبر (شهریور) می‌شود. در یک گزارش جدید، کراکن می‌گوید بیت کوین به طور معمول بهترین عملکرد سالانه را در سه ماه آخر سال گذشته (Q۴) ثبت کرده است.

باید توجه داشت که سه ماه آخر سال از نظر تاریخی بهترین سه ماهه بیت کوین با متوسط ​​و متوسط ​​بازده به ترتیب +۱۱۹ ٪ و +۵۸ ٪ بوده است. همچنین با وجود مثبت بودن سه ماهه سوم سال برای بیت کوین باید توجه داشت از نظر تاریخی سه ماهه چهارم سال بهترین سه ماهه سال برای بیتکوین با متوسط بازدهی ۱۱۹ درصد و ۵۸ درصد بوده است.

با توجه به قیمت بسته شدن بیت کوین در قیمت ۴۳,۸۰۰ در ماه سپتامبر (شهریور) با در نظر گرفتن رشد ۱۱۹ درصدی می‌توان انتظار داشت بیت کوین در نزدیکی عدد ۱۰۰,۰۰۰ دلار قرار گیرد. همچنین به طور تاریخی ماه اکتبر (مهر) نسبت به سپتامبر (شهریور) ماه پرنوسان‌تری بوده است.

همچنین این صرافی می‌گوید که ماه اکتبر (مهر) برای بیت کوین یک ماه بی ثبات‌تر از سپتامبر (شهریور) است. بیت کوین در مقایسه با قیمت افتتاحیه ۴۳,۸۲۰ دلار در ماه اکتبر (مهر) حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید