قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۹ مهرماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۵۹ دلار و ۹۷ سنت رسید.

کد خبر : ۹۹۴۸۰
بازدید : ۳۴۳۵

فرادید | طلا در مسیر صعودی قرار گرفت. امروز ۱۹ مهرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ثبت افزایش ۰.۱۵ درصدی به ۱۷۵۹ دلار ۹۷ سنت رسید.

طلا در روز جمعه توانست تحت تاثیر آمار‌های ضعیف اشتغال در آمریکا رقم‌هایی بالای ۱۷۸۰ دلار را نیز به ثبت برساند، با این حال طلا در پی صعود بازده اوراق خزانه آمریکا نتوانست این رشد را حفظ کند و تقریبا همه آن را واگذار کرد.

به گزارش فرادید؛ قیمت طلا در پایان معاملات روز جمعه روی ۱۷۵۷ دلار قرار داشت.

فرانک چالی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت آر جی او فیوچرز به کیتکونیوز گفت: آمار اشتغال ضعیفتر از حد مطلوب بود. خبر بد، خبر خوب برای طلاست، زیرا بازار بر این باور است که بانک مرکزی آمریکا نمی‌تواند با قدرت، تعدیل برنامه ماهانه خرید اوراق قرضه در ماه آینده یا افزایش نرخ‌های بهره در آینده نه چندان دور را آغاز کند.

اوله هانسن، رئیس استراتژی کالا در بانک ساکسو، گفت که فلز گرانبها همچنان در مسیر خوبی پیش می‌رود، حتی در حالی که انتظار می‌رود فدرال رزرو سیاست‌های پولی خود را تغییر داده و خرید ماهیانه اوراق قرضه خود را تا پایان سال کاهش دهد.

اورت میلمان، کارشناس فلزات ارزشمند گینزویل کوینز گفت: همان طور که در ماه‌های گذشته مشاهده شد، قیمت طلا به آمار اقتصادی بسیار حساس بوده است.

بازار‌های اوراق قرضه و رمزارز تقاضا برای دارایی امن را از طلا به سمت خود جذب کرده اند. با ضعیف شدن آمار اقتصادی طلا می‌تواند نظرات را به سمت خود جلب کند، اما باید برای خریداران جدید به عنوان پوششی در برابر تورم جذابیت پیدا کند.

آدام بوتون، استراتژیست ارزی ارشد فارکس لایو گفت منتظر ریزش بیشتر طلا پیش از تمایل به خرید است و انتظار ندارد پیش از نوامبر که بازار عوامل فصلی قوی را مشاهده می‌کند، طلا خریداری کند.

امروز نخستین روز کاری هفته برای طلاست و باید دید قیمت طلا بعد از خیز ناموفق روز جمعه به سمت مرز ۱۸۰۰ دلار باز هم به سمت این مرز حرکت می‌کند یا خیر.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید