پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران

پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران

سریال حرفه‌ای با ایفای نقش بازیگرانی، چون سیروان خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی و بهاره کیان افشار قرار است از امشب ساعت ۲۰ شب از طریق نماوا پخش شود.

کد خبر : ۹۹۶۱۳
بازدید : ۲۵۳۲۲
فرادید | صفحه رسمی سریال حرفه‌ای در اینستاگرام و روابط عمومی نماوا، زمان دقیق پخش این سریال را ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام کرده اند. همچنین نماوا، ستارگان مجموعه حرفه‌ای را سیروان خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند و زانیار خسروی دانسته است.

حرفه‌ای سریالی اجتماعی و اکشن است که مصطفی تقی زاده نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد و سعید خانی هم بعنوان تهیه کننده پروژه با تقی زاده همکاری می‌کند. پخش اختصاصی این سریال هم توسط نماوا انجام می‌شود.

به گزارش فرادید؛ مجموعه حرفه‌ای برای نخستین حضور دو خواننده را تجربه می‌کند. برادران خسروی یعنی زانیار خسروی و سیروان خسروی برای اولین بار در یک سریال مشترک بازی می‌کنند.

البته این اولین حضور سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، در یک سریال است. او قبلا در فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی هم حضور کوتاهی داشته و در نقش خودش بازی کرده است.

اما برادر او یعنی زانیار خسروی تاکنون در یک فیلم و یک سریال نقش آفرینی کرده است. او پیش از این سریال در فیلم «برف روی کاجها» به کارگردانی پیمان معادی و سریال نیمه تمام «عشق تعطیل نیست» بعنوان بازیگر حضور داشته است.


جزئیات سریال حرفه‌ای

تصویر برداری مجموعه حرفه‌ای از اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد، اما در اردیبهشت ۱۴۰۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا فیلمبرداری سریال تا چند هفته متوقف شد و همچون چند سریال دیگر شبکه نمایش خانگی با تاخیر مواجه شد.

ضبط سریال حرفه‌ای در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن هم در شمال بوده که بمدت شش ماه به طول انجامیده است.
این سریال هم، چون آثار قبلی مصطفی تقی زاده سعی کرده دغدغه‌های اجتماعی را به تصویر بکشد، البته این دغدغه اجتماعی با رویکردی انتقادی همراه خواهد بود.

در خلاصه‌ای که پلتفرم از سریال حرفه‌ای آورده است، نوشته شده: «پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و ...»

علیرضا ثانی فر، مرتضی تقی زاده، مزدک میرعابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی، بهاره کیان افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و هنرمندی علی مصفا بازیگران این سریال هستند.

فیلم‌بردار: مرتضی غفوری، تدوین‌: عماد خدابخش، آهنگساز: پیام آزادی، گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: آرام موسوی، صدابردار: منصور شهبازی، از جمله عوامل مجموعه حرفه‌ای هستند.


بیوگرافی بازیگران اصلی+نقش

پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران
سیروان خسروی (سیامک)

سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده و اصالتاً کرد است. او برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی دیگر خواننده موسیقی پاپ است.

سیروان از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت و سپس در سن ۱۶ سالگی، کاوه یغمایی اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک را به او آموزش داد.

اما مهمترین عامل ورود سیروان خسروی به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن او با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بود.

پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران
سارا بهرامی (سونیا)

سارا بهرامی متولد ۲ بهمن ۱۳۶۱ و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است. او از سن ۹ سالگی و با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شده بود.

اولین حضور او در تلویزیون در سال ۱۳۹۲ و بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه بود که با همین سریال هم به محبوبیت زیادی دست یافت.

همچنین تجربه اولین کار سینمایی بهرامی هم در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون بوده است.

او برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

همچنین در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

سارا بهرامی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر هم برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود.

پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران
ماهور الوند (تلما)

ماهور الوند متولد ۲۲ تیر ۱۳۷۳ در تهران و فرزند سیروس الوند است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران است و از سن ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت.

اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۹۴ برای بازی دختر بود.

سپس او در سال ۱۳۹۵ دومین تجربه بازیگری را با نقش اصلی فیلم تهمینه میلانی و در فیلم «ملی و راه‌های نرفته اش» گذراند.
پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران

زانیار خسروی (سهیل)

زانیار خسروی ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهرانبه دنیا آمده و خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و نوازنده است.

زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است و علاوه بر خوانندگی تجربه بازیگری را نیز دارد.

او برادر کوچک‌تر سانیار خسروی است، بااین حال تنها در دو قطعه‌ی «تو مریضی» و «آره» با هم همخوانی داشته اند.

پخش سریال حرفه ای از امشب؛ جزئیات سریال و نقش بازیگران
بهاره کیان‌افشار (رویا، مدیر یک کارخانه‌ی موروثی)

بهاره کیان افشار متولد ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، کار‌های کامپیوتری و تبلیغاتی هم فعالیت دارد.

کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری کرده.

او اولین بار سال ۸۳ مقابل دوربین رفت و در سریال «کلاه پهلوی» به ایفای نقش پرداخت.

سپس با بازی در فیلم سینمایی «شیرین» به کارگردانی عباس کیارستمی در سال ۱۳۸۷، اولین حضور در سینما را تجربه کرد.
۰
نظرات بینندگان
  • Mahdi ارسالی در

    سلام سیروان جان .ماشاءالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید