قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۲۴ مهرماه با ۴.۹۱ درصد افزایش نرخ به ۶۱,۳۸۲ دلار معادل ۱,۶۶۳,۴۴۵,۶۳۴ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۶۶۵
بازدید : ۴۲۱۲

فرادید | بیت کوین بالاخره به روز‌های اوج بازگشت و وارد کانال ۶۰ هزار دلار شد. امروز ۲۴ مهرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۴.۹۱ درصد به ۶۱,۳۸۲ دلار معادل ۱,۶۶۳,۴۴۵,۶۳۴ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۶ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۷۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۹.۳۷ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵.۳۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

همین دو روز پیش بود که بیت کوین به سختی اصلاح شد و تا نزدیک ۵۴,۰۰۰ دلار سقوط کرد. این اتفاق زمانی افتاد که بیت کوین برای اولین بار طی ۵ ماه گذشته سعی کرد بر مقاومت ۵۸,۰۰۰ دلاری غلبه کند.

با این حال، گاو‌ها تسلیم نشدند و دیروز موفق شدند سطح فوق را بازیابی کرد و به حرکت صعودی خود ادامه دهند.
در حال حاضر، گزارشاتی منتشر شده است که ادعا می‌کند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احتمالاً تا هفته آینده چراغ سبزی نسبت به ETF بیت کوین نشان می‌دهد.

پیامد‌های چنین پیشرفت مهمی در ایالات متحده منجر به افزایش فوری قیمت شد، به طوری که ارزش بیت کوین بیش از ۳۰۰۰ دلار افزایش یافته و برای اولین بار از آوریل امسال (فروردین) به ۶۰,۰۰۰ دلار رسید.

تحلیلگران بازار می‌گویند که معامله گران نسبت به اقدام احتمالی کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) برای تصویب اولین صندوبق قابل معامله بیت کوین ETF خوشبین هستند. آن‌ها این تصویب احتمالی را نقطه عطفی برای صنعت ارز رمزنگاری شده می‌دانند. صنعتی که بسیار مشتاق بوده است این ارز مورد قبول وال استریت و سرمایه گذاران اصلی آن قرار گیرد.

قرار است صندوق قابل معامله استراتژی بیت کوین ProShares سه‌شنبه هفته آینده در بورس نیویورک آغاز به کار کند. کارشناسان می‌گویند بعید است کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده این محصول را ممنوع کند، اما برخی هشدار می‌دهند که اگر این اتفاق بیفتد، بیت‌کوین می‌تواند سقوط کند.

ویجای عیار رئیس آسیا اقیانوسیه در صرافی ارز دیجیتال لونو در این باره گفت: ما در محدوده مقاومتی حدود ۵۸ تا ۶۰ هزار دلار هستیم، بنابراین رد برنامه صندوق قابل معامله می‌تواند بیت کوین را به سطح ۵۳ تا ۵۵ هزار دلار بازگرداند. اما به طور کلی این روند همچنان صعودی است و تعدادی از برنامه‌های ETF دیگر نیز در دست تهیه است.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید