فروش پژو پارس، نصف قیمت بازار

فروش پژو پارس، نصف قیمت بازار

با توجه به اینکه ایران‌خودرو تنها امکان عرضه ۳ هزار دستگاه از این خودرو را داشت، می‌توان نتیجه گرفت که به ازای هر یک دستگاه پژو پارس ۱۰۲۴ نفر متقاضی وجود داشته است.

کد خبر : ۹۹۸۱۷
بازدید : ۳۸۲۶۴

انتشار آمار کاربرانی که در بیست و چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ثبت نام کرده بودند، نشان داد بیش از ۳ میلیون نفر متقاضی خرید پژو پارس بودند.

پس از انتشار فراخوان فروش فوق‌العاده ایران خودرو، ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۲۴ نفر برای خرید چهار خودرو شامل پژو پارس، دنا پلاس توربو اتومات، پژو ۲۰۷ پانوراما و رانا پلاس ثبت نام کردند. نکته جالب که چندان هم دور از انتظار نبود، تقاضای ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۲۰ نفر برای پژو پارس بود.

با توجه به اینکه ایران‌خودرو تنها امکان عرضه ۳ هزار دستگاه از این خودرو را داشت، می‌توان نتیجه گرفت که به ازای هر یک دستگاه پژو پارس ۱۰۲۴ نفر متقاضی وجود داشته است.

دلیل این استقبال، فاصله بسیار زیاد بین قیمت کارخانه و قیمت بازار است. برآورد‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژو پارس در این مرحله قرعه‌کشی، نصف قیمت بازار است و برندگان سود چشمگیری از این خرید خود می‌کنند.

هرچند طبق قانون برندگان قرعه‌کشی‌های سایپا و ایران‌خودرو در سال‌های اخیر امکان فروش خودرو خود را ندارند، اما داغ بودن بازار خرید و فروش حواله و همچنین واگذاری خودرو به صورت وکالتنامه‌ای هنوز نتواسته مانعی برای ورود سودجویان به این بازار ایجاد کند.

براساس گزارش رسانه‌ها برای خودروی رانا پلاس ۴۲۴ هزار و ۹۲۸ نفر برای ظرفیت ۲ هزار دستگاهی این خودرو ثبت نام کرده بودند.

علاوه بر این برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۹۹۳ هزار و ۶۸۱ نفر برای ظرفیت ۲ هزار دستگاهی این خودرو و برای دنا پلاس توربو اتوماتیک ۲۳۷ هزار و ۲۹۵ نفر برای برای ظرفیت ۲ هزار دستگاهی این خودرو در سایت ایران خودرو ثبت نام کرده بودند.

منبع: کاماپرس

۰
نظرات بینندگان
  • حیدری ارسالی در

    با پرداخت 20 میلیون قبل از قرعه‌کشی ضمانت 100درصدی برنده شدن دادن نشان از تقلب در این لاتاری است.

  • ام ارسالی در

    من معلول جسمی حرکتی تاکی باید منتظر باشم خودم وهمسرم معلول هستیم

  • حسین ارسالی در

    هرچی سرمون بیاد حقمونه

  • حسین زندی فر ارسالی در

    پژو پارس

  • یک شهروند ارسالی در

    کسانی هستندکه ماشینای مدل بالادارندوبازهم برنده میشن اماماهایی که یاماشین نداریم یایک پرایداسقاطی داریم برنده نمیشیم!!!!واقعا ادم سردرنمیاره.

  • Saeed ارسالی در

    هه حق منه که اینجور زندگی کنم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم
    با این کار امتیاز خرید و فروش را به کسایی که پول دارن میده
    آخه مرد ناحسابی 2سال برای ثبت نام کافیه همین الان چشم مون را روی هم گذاشتیم ۲ سال از اومدن کرونا گذشت کی باورش می‌کنه
    واقعا عمر مفید یه خودرو ۲ سال هست که یکی از شرایط ثبت نام را گذشت ۲ سال از ثبت نام قرار دادین . من افرادی را میشناسم که چون خودشون الان پول کافی برای ثبت نام ندارند با یه مبلغ اندک برای شخص دیگه ای ثبت نام می‌کنه وقتی برنده شدند ماشین برای طرفه و این وسط یه پولی هم گیر اون میاد
    اگر این مدت را ۵ سال قرار میدادند قطعا کسی که پول نداشت ثبت نام نمی‌کرد که به خاطر چندرغاز پول از امتیاز ثبت نام خودش به دیگری بده

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید