تصاویر/ دختران محجبه معترض در کمپین ترامپ

تصاویر/ دختران محجبه معترض در کمپین ترامپ

در جریان کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در "کانزاس" جمعی از دختران محجبه مسلمان اعتراض خود را به مواضع نامزد جنجالی جمهوری خواهان نشان دادند.

کد خبر : ۱۳۱۷۳
بازدید : ۷۸۹۰
فرادید | در جریان کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در "کانزاس" جمعی از دختران محجبه مسلمان اعتراض خود را به مواضع نامزد جنجالی جمهوری خواهان نشان دادند.

به گزارش فرادید، رقابت های انتخاباتی درون حزبی امریکا دیروز در حالی برگزار شد که دونالد ترامپ نامزد جنجالی این حزب عرصه را در ایالت "کانزاس" بر رقیب خود "تد کروز" واگذار کرد. از نکات جالب توجه رقابت های انتخاباتی دیروز امریکا حضور جمعی از دختران محجبه مسلمان در کمپین انتخاباتی ترامپ بود. برگزار کنندگان مراسم از این دختران دانشجو که برای نشان دادن اعتراض به موضع گیری ضد مسلمانان او به محل برگزاری سخنرانی آمده بودند خواستند پیش از ورود ترامپ سالن را ترک کنند. عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده است نشان می دهد این دختران پیش از ترک سالن علیه ترامپ شعار داده و با هم عکس سلفی رفته اند.

این درحالی است که دیروز یکی از گروه های مدافع حقوق بشر در انگلیس ترامپ را بدترین اسلام هراس در سال 2016 میلادی نام نهاد. این عنوان به دلیل درخواست ترامپ برای ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا به او داده شد.


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید