تصاویر/ دختران "رعد و برق"

تصاویر/ دختران "رعد و برق"

آکادمی نیروی هوایی در "ریازان" روسیه اولین گروه از دختران روس هستند که آموزش های ویژه نظامی می بینند تا عضو واحد نیروهای هوابرد روسیه موسوم به "رعد و برق" شوند.

کد خبر : ۱۳۳۸۵
بازدید : ۳۲۹۵۹
فرادید | در آکادمی نیروی هوایی در "ریازان" روسیه اولین گروه از دختران روس آموزش های ویژه نظامی می بینند تا عضو واحد نیروهای هوابرد روسیه موسوم به "رعد و برق" شوند.

به گزارش فرادید، در این آکادمی نظامی سال گذشته 16 دختر روس پس از انتخاب، مراحل آموزش نظامی را آغاز کردند. پیش از این نیز برای نخستین بار یک زن در تاریخ روسیه توانسته بود به سمت فرماندهی واحدهای هوابرد منصوب شود.

در این آکادمی دختران داوطلب مانند مردان مهارت های سخت رزم انفرادی را می آموزند و هیچ تخفیفی برای آنها وجود ندارد؛ در این میان تیراندازی یکی از مهمترین مهارت ها است.

پذیرش دانشجویان دختر در آکادمی نیروی هوایی روسیه پس از آن صورت گرفت که از سال 2013 میلادی وزارت دفاع این کشور اعلام کرد مایل است زنان بیشتری به عضویت در ارتش این کشور درآیند. روسیه طی پنج سال تعدیل نیرو شمار زیادی از زنان نظامی را از ارتش این کشور کنار گذاشته بود. بر این اساس اکنون حدود 11 هزار زن به صورت پیمانی در نیروهای مسلح این کشور خدمت می‌کنند که پنج سال پیش این میزان برابر با 30 هزار نفر بوده است. به مناسبت هشتم مارس و روز زن خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی مصور دختران فارغ التحصیل این آکادمی را معرفی کرده است.


۰
نظرات بینندگان
  • شهروند ارسالی در

    رعد و برق واقعی دختران کرد کوبانی هستند که هیبت داعش را در هم شکستند و شکست داعش از کوبانی و به دست دختران این شهر بود زنده باد زنان جنگجوی رد

    • ناشناس ارسالی در

      از روی احساسات نظر نده. اسلحه ای که دست ایناست SVD هست که دقت بالایی داره و قدرت زیاد! عموما دراگانف دست تک تیراندازهاست و اینا مشخصه در کنار مهارت چتربازی، مهارت تیراندازی قوی دارن.

  • شیوا ارسالی در

    8 تا غیر قابل انتشار :)))

  • ناشناس ارسالی در

    آخه این چه وضعیه. همه تلاش می کنند بگن دختراشون مثل مرد می جنگند، آن وقت اون ها را مثل مدل های فیل های هالیوودی نششان می دهند. آخه این دخترها واقعا در جبهه نبرد توان تشنگی، گرسنگی و در اسارت توان تحمل شکنجه ها آن هم از طرف کسانی که هیچ بویی از انسانیت نبرد را دارند. کمی هم فکر خوبه.....

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید