نزاع بهنوش بختیاری و مجری سه ستاره!

نزاع بهنوش بختیاری و مجری سه ستاره!
کد خبر : ۱۳۶۰۲
بازدید : ۱۲۷۳۰
فرادید | بهنوش بختیاری یکی از سه بازیگری که به برنامه سه ستاره تلویزیون دعوت شده بود در یادداشت اینستاگرامی مجری این برنامه احسان علیخانی را آماج حمله قرار داد و گفت عوامل برنامه مذکور قصد اعمال تبعیض دارند و می خواهند حق او را تضییع کنند.

گفتنی است که قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای بازیگر زن اختصاص داشت که با حضور بهنوش بختیاری ، مرجانه گلچین، مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان برگزار شد.

بهنوش بختیاری در بخش بازیگران با هیجان همیشگی اش درحالی وارد صحنه شد که لباس سنتی «محله گل و بلبل» را به تن داشت و ابتدا به سمت جایگاه ظلی پور رفت که علیخانی گفت: چرا این سمت می رید. بختیاری هم گفت: به خاطر اینکه شما قدتون بلنده نمیام سمت شما.

و در ادامه با بغضی که داشت از تلاش و صداقتش در کار گفت.

«خیلی در برنامه های تلویزیونی حضور داشتم، اما این بار خیلی متفاوت است و هیجان بالایی برای من دارد. بیست ساله دارم کار میکنم. دوست دارم با انتخاب مردم یک اتفاق خوب برام بیفته» و و در ادامه برنامه بغضش شکست.

«صادقانه بگم من مادر نشدم، ولی در «محله گل و بلبل» مادری کردم. خیلی خوشحالم بعد از سریال برره، برای گل و بلبل کاندید شدم.

در ادامه علیخانی به بختیاری گفت: شما با گریه هاتون با احساسات مردم بازی کردید. بختیاری تاکید کرد: همه می دانند من ظاهر و باطنم یکی است و به خاطر آبرو و اعتباری که از مردم گرفتم می خواستم این بار هم من را حمایت کنند.

نزاع بهنوش بختیاری و مجری سه ستاره!
نزاع بهنوش بختیاری و مجری سه ستاره!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید