آخرین دفاعیات قاتل ستایش

آخرین دفاعیات قاتل ستایش
کد خبر : ۲۵۸۸۱
بازدید : ۶۷۱۶
آخرین دفاعیات قاتل ستایش

وکیل مدافع امیرحسین(قاتل ستایش) گفت: جلسه امروز دادگاه برگزار و آخرین دفاعیات ما قرائت شد.

مجتبی فرحبخش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز جلسه رسیدگی به دادگاه امیرحسین برگزار شد، افزود: در این جلسه صحبت های خوبی مطرح شد و آخرین دفاعیات موکل نیز قرائت شد.

وی گفت: به هر دو اتهام موکل یعنی عمل منافی عفت و قتل در این جلسه رسیدگی شد.

فرحبخش در خصوص نظر دادگاه نسبت به محتوای جلسه امروز، اظهارداشت: قرار شد مددکار نظریه مربوط به نحوه وقوع جرم را به دادگاه ارائه کند.

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی در خصوص اینکه آیا جلسه امروز آخرین جلسه رسیدگی بود یا خیر، گفت: به احتمال زیاد این جلسه آخرین جلسه رسیدگی خواهد بود با این حال همه چیز بستگی به نظر قاضی دارد.

فرحبخش در خصوص احتمال رضایت خانواده مقتول نیز افزود: صحبت هایی در این خصوص انجام شده و کارهایی در حال انجام است که امیدواریم این امر اتفاق بیفتد.
۰
نظرات بینندگان
  • اهوازی ارسالی در

    امیدوارم این جوان که از بد روزگار و شرایط محیط به این منجلاب افتاد از مرگ نجات پیدا کنه

    • ناشناس ارسالی در

      از مرگ نجات پیدا کنه تا دختر بچه های مردم رو بکشه!!!!! مثلا بد روزگار برای این جوون چی بوده محتاج نون شبش بوده که نبوده یا امکان ازدواج براش نبوده که بوده در کل در شرایط غیر معمول فرد باید اخلاق رو رعایت بکنه اگر شرایط خوب باشد که هنر نیست خلاف نکردن.

    • ناشناس ارسالی در

      امیدوارم هیچوقت، داغی را که مادر و چدر ستایش چشیدن، حتی ذره ای از این داغ را نچشی تا بفهمی که داری اشتباهی اظهار فضل میکنی.

  • sepide ارسالی در

    امیدوارم به سزای عملش برسه .

  • ناشناس ارسالی در

    کجای دنیا دیدین که پسر بچه 16 ساله رو حالا هر جرمی هم که مرتکب شده باشه رو اعدام کنند؟؟؟؟ این بچه هنوز عقلش کامل رشد نکرده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید