اتفاقی عجیب در یک ایرلاین آمریکایی!

اتفاقی عجیب در یک ایرلاین آمریکایی!
کد خبر : ۲۷۱۵۶
بازدید : ۱۱۱۱۹

اتفاقی عجیب در یک ایرلاین آمریکایی!

فرادید | گم شدن بار مسافران، اختلال در سیستم رزرو بلیط و تاخیر در پرواز هواپیما امری معمول در تمام هواپیمایی‌های جهان است، اما این بار از یک "ایرلاین آمریکایی" به دلیل جابجا کردن فرزند دو خانواده و فرستادن آن‌ها به دو شهر اشتباه شکایت شده است.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، مادر یکی از پسرها علیه ایرلاین آمریکایی جت بلو شکایتی را تنظیم کرده و می‌گوید: «به خاطر اشتباه صورت گرفته، دچار نگرانی، ترس و شوک روانی بسیار شدیدی شده است.»

جت‌بلو (JetBlue) شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت آمریکایی است که در سال ۱۹۹۹ توسط یکی از کارکنان خطوط هواپیمایی ساوت‌وست ایرلاینز به نام "دیوید نیلمن" راه‌اندازی شد.

ماریبل مارتینز می‌گوید وقتی که دید پسر 5 ساله‌اش در فرودگاه بین‌المللی جان اف. کندی نیست، کاملا شوکه شده بود. این اتفاق روز 17 اوت رخ داده بود. پسر خانم مارتینز اما به اشتباه در پروازی به فرودگاه "لوگان" ماساچوست در فاطمه 346 کیلومتری از مقصد برنامه‌ریزی فرستاده شده بود.

بدتر اینکه کارکنان ایرلاین جت بلو بر اساس برنامه قبلی یک خودرو برای "اندیِ 5 ساله" اعزام کرده و او را پیش زنی فرستادند که برای اولین بار در زندگی می‌دید! حتی به او گفته بودند که «قرار است پیش مادرت بروی!»

اتفاقی عجیب در یک ایرلاین آمریکایی!
کارکنان جت بلو اندی مارتینز (وسط) را به فرودگاهی اشتباه فرستاده بودند و یک پسر غریبه را به ماریبل، مادر اندی، (راست) معرفی کرده بودند

در همین حین، پسر دیگری که قرار بود به بوستون برود، به اشتباه به جای اندی به نیویورک فرستاده شده بود. در فرودگاه جان اف کندی نیز کارکنان جت بلو آن پسر غریبه را به عنوان پسر خانم مارتینز به او معرفی کرده بودند. پس از این اتفاق، خانم مارتینز کارکنان ایرلاین جت بلو را در جریان ماجرا گذاشت و گفت که تاکنون آن پسر غریبه را در زندگی‌اش ندیده است!

علاوه بر تمام این اتفاقات، گذرنامه اندی به آن پسر داده شده بود. گفتنی است اندی و آن پسر غریبه که نامش فاش نشده، هر دو از فرودگاه بین‌المللی "سیبائو" واقع در جمهوری دومینیکن به ایالات متحده پرواز داشتند.

نزدیک به 3 ساعت طول کشید تا کارکنان جت بلو متوجه شوند چه اشتباهی رخ داده و اجازه دهند تا اندی و مادرش از طریق تماس تلفن با هم صحبت کنند. خانم مارتینز می‌گوید که آن لحظه فکر می‌کرده پسرش قربانی آدم‌ربایی شده و قرار نیست دیگر هیچ‌وقت او را ببیند.

در شکایت خانم مارتینز از جت بلو مشخصا خسارت خاصی عنوان نشده است. سانفورد روبنستاین، وکیل خانم مارتینز و از وکلای مطرح نیویورک، می‌گوید که خانم مارتینز امیدوار است چنین اتفاقی دیگر در جت بلو رخ ندهد. وی در گفتگو به نیویورک دیلی نیوز گفت: «این اتفاق در درجه اول هرگز نباید رخ می‌داد و کارکنان جت بلو باید از خودشان شرمسار باشند.»

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید