تجاوز مرد سابقه دار به پسر دانشجو در بیابان!

پسر دانشجو زمانی که در بی‌تاک با یک مرد آشنا شد، هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که ازسوی این مرد مورد آزار و سرقت قرار بگیرد. این پسر برای نخستین‌بار با دوست بی‌تاکی‌اش قرار گذاشته بود، با تهدید چاقو ازسوی این مرد سابقه‌دار مورد آزار قرار گرفت.

کد خبر : ۲۸۱۲۴
بازدید : ۵۵۶۱
پسر دانشجو زمانی که در بی‌تاک با یک مرد آشنا شد، هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که ازسوی این مرد مورد آزار و سرقت قرار بگیرد. این پسر برای نخستین‌بار با دوست بی‌تاکی‌اش قرار گذاشته بود، با تهدید چاقو ازسوی این مرد سابقه‌دار مورد آزار قرار گرفت.

متهم این پرونده که پزشکی قانونی جای ٧٠ بریدگی ناشی از خودزنی را روی بدن او گزارش کرده است، در دادگاه کیفری استان تهران به جرم خود اعتراف کرد.

روز سوم مهرماه امسال بود که پسر دانشجویی با مراجعه به پلیس درشکایتی به مأموران گفت: «چند وقتی می‌شد که در شبکه مجازی به نام بی‌تاک وقت‌گذرانی می‌کردم. درهمین شبکه بود که با مردی به نام سعید آشنا شدم و با هم رفیق شدیم.

ما هرشب با هم چت می‌کردیم و درمورد درس و کار با هم صحبت می‌کردیم تا این‌که بعد از گذشت مدتی سعید گفت که حوصله‌اش سر رفته و از من خواست که با هم قرار بگذاریم. من هم قبول کردم و با خودروی پرایدم سر قرار رفتم. سعید هم سوار خودروام شد و ما با هم درخیابان‌های شرق تهران گشت زدیم. بعد از گذشت دقایقی سعید از من خواست که به خیابان قیامدشت بروم تا آدرسی را پیدا کند. من هم به حرفش گوش دادم و با هم به قیامدشت رفتیم. هوا تاریک شده بود که به آنجا رسیدیم. ساعت ٩شب بود. وقتی به آنجا رسیدیم، مرا به یک خیابان خلوت کشاند و ناگهان به رویم چاقو کشید. خیلی شوکه شدم.

او از من خواست تا به سمت بیابان‌های قیامدشت بروم. تصور می‌کردم که سارق است و حتما می‌خواهد خودروام را بدزدد، اما وقتی به بیابان رسیدیم، او داخل خودرو و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از آن گوشی موبایل و ٨٠‌هزارتومان پولی که همراهم داشتم را سرقت کرد و از خودرو پیاده شد. بعد هم تهدیدم کرد بلافاصله از آنجا دور شوم. من هم فرار کردم و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.» با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد. مأموران به دنبال ردی از این مرد گشتند تا این‌که درنهایت موفق شدند با اطلاعاتی که از طریق شماره تلفن وی به دست آورده بودند،

چهار روز بعد از این حادثه مرد ٣١ساله را در خادم‌آباد شهریار ردیابی و بازداشت کنند. با دستگیری این مرد بود که مشخص شد وی چهار سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد و ازطرفی پزشکی قانونی نیز جای ٧٠ بریدگی ناشی از خودزنی را روی بدنش گزارش کرده است. بنابراین مرد جوان درشعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و نخستین جلسه تحقیق از وی نیز، به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد و این مرد به جرم خود اعتراف کرد. با اعترافات این مرد، به دستور قاضی پرونده وی به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرستاده شد تا تحقیقات درباره این مرد و شناسایی سایر شاکیان احتمالی این پرونده آغاز شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید