تصاویر/ سرنوشت مبهم یک زن پس از سقوط در کانال آب

تصاویر/ سرنوشت مبهم یک زن پس از سقوط در کانال آب

چند ساعت دیگر یک هفته تمام از سقوط زن میانسال به کانال آبی در منطقه پاسداران می‌گذرد و با این وجود تا کنون جستجوها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

کد خبر : ۲۹۴۲۲
بازدید : ۹۷۹۳
چند ساعت دیگر یک هفته تمام از سقوط زن میانسال به کانال آبی در منطقه پاسداران می‌گذرد و با این وجود تا کنون جستجوها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت 19 دوشنبه هفته گذشته بود که به دنبال بارش شدید باران در تهران تماس‌ها با سامانه 125 نیز افزایش یافت، تماس‌هایی که اکثرشان از وقوع آبگرفتگی در معابر، پارگی سیم برق و ... حکایت داشت و در این میان تنها یک حادثه بود که اعلام آن از مفقود شدن یک زن حکایت داشت. این حادثه آنطور که سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران خبر داده بود درساعت 19:43 دوشنبه هفته گذشته از سوی تعدادی از شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده و افرادی که با آتش نشانی تماس گرفته بودند مدعی بودند که جریان آب کانال واقع در خیابان پاسداران زنی را با خود برده است.

پس از این حادثه، گروهی از آتش نشانان به محل اعزام شده و عملیات جستجو آغاز شد، پسربچه همراه این زن تایید کرد که مادرش به کانال آب سقوط کرده و مدتی بعد کیف همراه این زن نیز کشف شد اما خبری از وی نشد و جستجوها ادامه یافت.

حال با گذشت یک هفته از وقوع این حادثه جست‌وجوها برای یافتن این زن ادامه دارد اما تا کنون موفقیت آمیز نبوده است، جلال ملکی در این‌باره می‌گوید: جست‌وجوها برای یافتن این زن از همان دقایق نخست اعلام حادثه آغاز شده و تا کنون ادامه دارد اما متاسفانه نتیجه‌ای نداشته و همچنان ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه جستجو برای یافتن این زن بر اساس نقشه مسیل‌های تهران انجام می‌شود، گفت: عوامل آتش‌نشانی طول این کانال را جستجو کرده و حتی به کیلومترها پایین‌تر از محل وقوع حادثه نیز رفته‌اند اما تاکنون اثری از این زن یافت نشده است. حتی بخش‌های مسقف و ریسک پذیر کانال نیز مورد جستجو قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از برگزاری جلسه‌های روزانه در مورد عملیات جستجوی این زن با حضور مدیران ارشد سازمان آتش نشانی خبر داد و گفت: تاکنون تصمیم بر ادامه عملیات جستجو بوده و آتش‌نشانان با خانواده این زن نیز در ارتباط هستند. علاوه بر آن وظیفه انسانی ما حکم می‌کند که جستجو را به منظور یافتن سرنوشت این زن ادامه دهیم.

عملیات جستجوی زن مفقود شده در بارندگی اخیر تهران
عملیات جستجوی ماموران آتش‌نشانی برای یافتن زنی که در بارندگی اخیر تهران در منطقه پاسداران مفقود شده پس از هفت روز همچنان در مسیل باختر ادامه دارد. تصاویر را ایرنا منتشر کرده است.



۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید