نخستین فارغ‌التحصیلان زن ارتش آمریکا

نخستین فارغ‌التحصیلان زن ارتش آمریکا

هفته گذشته، نخستین گروه زنان از رسته پیاده نظام ارتش ایالات متحده آمریکا فارغ التحصیل شدند. اما ظاهر این زنان به خاطر یونیفرم و نقاشی‌های روی صورتشان با سربازان مرد تفاوت چندانی ندارد.

کد خبر : ۳۷۹۳۸
بازدید : ۱۷۱۸۲
فرادید | هفته گذشته، نخستین گروه زنان از رسته پیاده نظام ارتش ایالات متحده آمریکا فارغ التحصیل شدند. اما ظاهر این زنان به خاطر یونیفرم و نقاشی‌های روی صورتشان با سربازان مرد تفاوت چندانی ندارد.

به گزارش فرادید به نقل از نیویورک تایمز، باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، در سال 2013 به ارتش دستور داد تا زنان بتوانند در تمام پست‌های نظامی به کار گرفته شوند. در سال 2015 که نخستین گروه زنانه از مدرسه نظامی "رنجر" فارغ التحصیل شدند، برخی شایعات مبنی بر کاهش استانداردها مطرح شد. اما این بار ارتش مستقیما نظارت کرد تا زنان و مردان تمریناتی کاملا مشابه یکدیگر را انجام دهند.

زنان در طول آموزش نظامی انواع تمرینات سخت نظامی را در کنار سربازان مرد می‌گذرانند: تمرین زیر باران و در شرایط سخت. همه نیروها به شدت خسته شده بودند و مورچه‌ها تمام بدنشان را خورده بودند. اما آن‌ها به ترتیبی که شده باید به تمریناتشان ادامه می‌دادند.
برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن‌ها کلیک کنید

منبع: Nytimes
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید