ویدیو و تصاویر/ مژه‌های چراغ‌دار

ویدیو و تصاویر/ مژه‌های چراغ‌دار

فیلم‌ها یا بازی‌های علمی-تخیلی، کاری کرده‌اند که سطح انتظارات‌مان از دنیای اطراف و تکنولوژی، بیشتر از واقعیت باشد.

کد خبر : ۳۹۵۶۲
بازدید : ۲۳۸۹
آینده‌ی مد در مژه‌های چراغ‌دار است ////منتشر نشه
این مژه‌ها در هفت رنگ مختلف عرضه می‌شوند و با توجه به حرکات شما، به انواع مختلفی روشن می‌شوند.
فیلم‌ها یا بازی‌های علمی-تخیلی، کاری کرده‌اند که سطح انتظارات‌مان از دنیای اطراف و تکنولوژی، بیشتر از واقعیت باشد. برای مثال، نگاهی به مجموعه بازی‌های «مس افکت»‌ می‌اندازیم و لحظه‌ای به خودمان می‌گوییم: بالاخره قرار است کی مدهای فضایی این بازی را دور و اطراف خودمان ببینیم؟ می‌توانیم نگاهی متفاوت‌تر هم به آینده داشته باشیم. در سال ۲۰۱۷ زندگی می‌کنیم و اگر به «ترمیناتور ۱» یا حتی «بازگشت به آینده» رجوع کنیم، می‌توانیم بگوییم که سال ۲۰۱۷، آینده است و ما مشغول زندگی کردن در آینده هستیم و از آن خبر نداریم!

پس بهتر است از همین حالا، شروع به استفاده از مدهای فضایی «مس افکت» یا «عنصر پنجم» کنیم. «تین فام» (Tien Pham) هم ظاهرا این موضوع را فهمیده و در همین راستا، از مژه‌هایی که با استفاده از LED‌ کار می‌کنند، رونمایی کرده است. این مژه‌های مصنوعی، f.lashes نام گرفته‌اند و سازنده‌ی آن‌ها هم در وب‌سایت کیک‌استارتر، به دنبال جمع‌آوری بودجه برای ساخت آن‌ها است.

در حالی که سازنده‌ی مژه‌های f.lashes درخواست ۴۰ هزار دلار را برای ساخت مژه‌های فضایی خود کرده بود، همین حالا که نزدیک به یک هفته از شروع این پروژه در کیک‌استارتر می‌گذرد، توانسته تا نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار بودجه جمع‌آوری کند.
آینده‌ی مد در مژه‌های چراغ‌دار است ////منتشر نشه
مژه‌های f.lashes در اصل نوارهای بسیار باریکی از چراغ‌های ال‌ای‌دی هستند که با استفاده از چسب مژه، آن‌ها را روی پلک‌های خود قرار می‌دهید. البته متاسفانه با یک سیم باید دست و پنجه نرم کنید که تصور می‌کنیم بهترین راه برای مخفی کردن آن، داخل موها باشد. با این حال، وقتی مژه‌های f.lashes در سر جای خودشان قرار می‌گیرند، نتیجه‌ای شگفت‌انگیز را می‌بینیم.

این مژه‌ها در هفت رنگ مختلف عرضه می‌شوند و با توجه به حرکات شما، به انواع مختلفی روشن می‌شوند.

تصور می‌کنیم این مژه‌ها بیشتر به درد مهمانی‌هایی بخورد که در آن نور زیادی پیدا نمی‌شود؛ چون مطمئنا دوست ندارید کسی آن سیم‌های کنار سر شما را ببیند. با این حال، مطمئن هستیم که در آینده‌ای نزدیک و با از بین رفتن سیم‌ها، استفاده از چنین مژه‌هایی در همه جا مرسوم شود؛ البته بدون شک فقط برای مدتی کوتاه و تا زمانی که مد آن دوباره بخوابد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید