قوی‌ترین سفیدکننده خانگی دندان

قوی‌ترین سفیدکننده خانگی دندان

سلامت دهان و دندان با سلامتی کل بدن در ارتباط است، از طرفی لبخند زیبا یا سفیدی دندان ها امروزه به یک مد تبدیل شده و بسیاری افراد هزینه های میلیونی برای سفید کردن دندان های خود پرداخت می کنند.

کد خبر : ۳۹۷۱۰
بازدید : ۱۲۲۷۵
قوی‌ترین سفیدکننده خانگی دندان
بسیاری از افراد هزینه های میلیونی برای زیبایی و سلامت دندان ها می کنند اما با یک روش ساده و ارزان به سادگی می توان از شر بوی بد دهان خلاص شد و دندان ها را سفید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سلامت دهان و دندان با سلامتی کل بدن در ارتباط است، از طرفی لبخند زیبا یا سفیدی دندان ها امروزه به یک مد تبدیل شده و بسیاری افراد هزینه های میلیونی برای سفید کردن دندان های خود پرداخت می کنند اما در این میان به کمک برخی روش های طبیعی، ارزان و بدون ضرر می توان زیبایی و سلامت دهان و دندان را به دست آورد.

در این روش با استفاده از اسانس‌ها (روغن‌های تقطیر شده یا استخراج شده) می توان دندان های سالم و زیبا داشت و عطر خوشی از دهان استشمام شود.

اسانس‌ها در آروماتراپی (رایحه درمانی) و روش‌های درمانی زیادی در طب سنتی و گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما جالب است بدانید که این اسانس‌ها برای سلامت دندان‌ها و لثه بسیار مفید است.

بر اساس مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی سلامت دهان و دندان، اسانس‌های طبیعی می‌تواند از ایجاد پلاک دندانی جلوگیری کرده و لکه‌ها و باکتری‌ها را از بین برده و دندان‌ها و لثه‌ها را سالم نگه دارد، روغن میخک و درخت چای از مفید‌ترین اسانس‌ها برای سلامت دندان و لثه‌ها است.

درخت چای
روغن درخت چای دارای خاصیت ضد باکتری، ضد قارچ، ضد ویروس بوده و باکتری‌ها و عفونت‌های قارچی را کاهش داده و علائم التهاب لثه را تسکین می‌دهد، علاوه بر این، این روغن یا اسانس‌ها بوی بد دهان را از بین برده و به بهداشت دهان و دندان کمک می‌کند.

روغن میخک
روغن میخک دارای اوژنول است که به عنوان بی حس کننده و ضد درد در دندانپزشکی استفاده می‌شود، این ترکیب است خاصیت دارویی بر روی تمام سیستم‌های بدن دارد و خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن می‌تواند سلامت و بهداشت دهان و دندان را به حداکثر برساند.

به دلیل خواص معجزه آسا این ۲ روغن یا اسانس طبیعی در سلامت دهان و دندان مفید، ما به شما یک روش ساده و موثر معرفی می‌کنیم که در برابر هزینه‌های بالای زیبایی و درمانی حوزه دندانپزشکی بسیار مقرون به صرفه و موثر است.

محلول معجزه آسا برای سفیدی و سلامت دندان‌ها
کافی است تا ۲ قطره روغن میخک و ۲ قطه روغن درخت چای را با کمی روغن نارگیل ترکیب کرده و روزی ۲ بار آن را با مسواک بر روی دندان‌های خود بمالید.

با استفاده از این ترکیب نه تنها دهان‌های شما سفید شده و سلامت آن‌ها حفظ می‌شود بلکه از التهاب لثه و بوی بد دهان نیز خلاص می‌شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید