۸ رسم و رسوم عجیب میز شام در دنیا

۸ رسم و رسوم عجیب میز شام در دنیا

تابستان قبل از هرچیزی ما را یاد سفر می‌اندازد. چه تجربه‌ای جالب‌تر از این‌که بیخیال رستوران‌های توریستی شوید، از هتل بیرون بیایید و به دنبال یک رستوران محلی بگردید.

کد خبر : ۴۰۰۱۵
بازدید : ۲۰۲۰
بهترین راه برای آشنا شدن با فرهنگ مردم یک کشور پیدا کردن دوستان محلی در یک رستوران است. رسم و رسوم در هر کشور متفاوت است و میز شام در دنیا در هرکشور رسم و رسوم جالبی دارد.
تابستان قبل از هرچیزی ما را یاد سفر می‌اندازد. چه تجربه‌ای جالب‌تر از این‌که بیخیال رستوران‌های توریستی شوید، از هتل بیرون بیایید و به دنبال یک رستوران محلی بگردید. بهترین راه برای آشنا شدن با فرهنگ مردم یک کشور پیدا کردن دوستان محلی در یک رستوران است. رسم و رسوم در هر کشور متفاوت است و میز شام در دنیا در هرکشور رسم و رسوم جالبی دارد.

مثلا در فرانسه سر میز غذا نباید دست‌هایتان را روی پا بگذارید. وقتی از قاشق و چنگال استفاده نمی‌کنید ساعدتان (و نه آرنجتان) را روی میز بگذارید. در این حالت دیگران می‌توانند دست‌های شما را ببینند که مشغول چه کاری است.
در آلمان برای تکه کردن سیب زمینی از چاقو استفاده نکنید. آلمانی‌ها می‌گویند باید سیب‌زمینی را با چنگال خرد کرد. استفاده از چاقو یعنی نمی‌دانید سیب‌زمینی به‌اندازه کافی پخته یا نه. با خرد کردن سیب‌زمینی و ریختن سس روی آن از خوردنش بیشتر لذت ببرید.

این اینفوگرافیک چند رسم خاص میز شام در دنیا را نشان می‌دهد که به شما کمک می‌کند ارتباط بهتری با افراد بومی داشته باشد.

۸ رسم و رسوم عجیب میز شام در دنیا
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید